نادر دست‌نشان:

تعدادی از بازیکنان ملوان انگیزه کافی نداشتند | به انواع مختلف اشتباهات داوری عادت کردیم

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی با بیان اینکه بعضی از بازیکنان تیم ملوان در بازی برابر ایرانجوان بوشهر انگیزه کافی نداشتند گفت: هیچ بازیکنی نباید برای تیم ملوان بندرانزلی کم کاری کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، نادر دست‌نشان در کنفرانس خبری پس از بازی ملوان بندرانزلی در برابر ایرانجوان بوشهر که عصر امروز در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار شد، در مورد بازی اظهار داشت: بازی کردن با تیم‌های رده‌های پایین جدول بسیار سخت است.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه بازیکنان ملوان بندرانزلی در فاز تهاجمی نتوانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند، تصریح کرد: دوندگی کم بازیکنان در کناره‌ها باعث شد نتوانیم موقعیت خلق کنیم.

دست‌نشان با اشاره به اینکه داوران بعد از بازی فیلم قضاوت خود را تماشا کنند، بیان داشت: داوران بازی در چند صحنه در مورد تشخیص آفساید اشتباهاتی داشتند و می‌توانستند گل تیم ملوان بندرانزلی را صحیح اعلام کنند.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه بعد از بازی برابر آلومینیوم اراک برای تشکر از نوع داوری یه فدراسیون فوتبال رفتم، خاطرنشان کرد: در این فصل به انواع مختلف اشتباهات داوری عادت کردیم.

دست‌نشان با اشاره به اینکه تیم‌هایی مانند راه آهن و صبا با قراردادهایی بیشتر از تیم ملوان بندرانزلی در انتهای جدول قرار گرفته‌اند، افزود: مشکلات زیادی در ملوان بندرانزلی وجود دارد که به‌تنهایی توان مقابله با همه آنها را ندارم.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه با استفاده از منابع مالی منطقه آزاد بندرانزلی می‌توان به تیم ملوان بندرانزلی برای تامین نیازهایش کمک کرد، اظهار داشت: باید اختلافات را کنار گذاشت و با کمک یکدیگر به ملوان کمک کرد.

دست‌نشان با اشاره به اینکه بعضی از بازیکنان تیم ملوان بندرانزلی در بازی برابر ایرانجوان بوشهر انگیزه کافی نداشتند، خاطرنشان کرد: بازیکنان بی‌انگیزه را کنار می‌گذارم و هیچ بازیکنی نباید برای تیم ملوان بندرانزلی کم کاری کند.

Share