در حاشیه برگزاری نخستین مراسم

تدبیر در تغییر روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت

نخستین گامی که با برکت قدوم پاک مادران این سرزمین، وارثان پاکی فاطمه اطهر (س) و خصوصا مادران شهدای مدافع حرم برداشته شود، بی شک اهدافی بزرگ و منسجم را دنبال می کند و به کمال خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در آستانه سالروز ولادت دخت نبی اکرم فاطمه (س) از مادران شهدای مدافع حرم در صحن شورا قدردانی و تجلیل شد.
گیل نگاه نوشت: این امر نخستین گام قابل تقدیر از سوی روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر رشت در نخستین روزهای خود که شاهد تغییر بود ، به شمار می آید.
تدبیر در تغییر، پیشرفت در مدیریت شهری است که به خوبی این روزها در حوزه روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت اتفاق افتاده است.
نخستین گامی که با برکت قدوم پاک مادران این سرزمین، وارثان پاکی فاطمه اطهر (س) و خصوصا مادران شهدای مدافع حرم برداشته شود، بی شک اهدافی بزرگ و منسجم را دنبال می کند و به کمال خواهد رسید.
این مراسم در سی و سومین جلسه شورا با حضور اعضای شورای اسلامی شهر رشت، مادران شهدای مدافع حرم شهر رشت، عبداله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان برگزار شد.
مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز گردید و در ادامه فاطمه شیرزاد سخنگو و رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر فرازی از وصیت نامه شهید مدافع حرم امیر رضا علیزاده را قرائت نمود و به تجلیل از مقام والا مادران پرداخت.
امیر حسین علوی نیز ریاست شورای اسلامی شهر رشت خطاب به مادران و همسران شهید گفت: شهدای مدافع حرم کاری کردند که ما از انجام آن عاجز هستیم.
وی افزود: حضور مادران شهدا در صحن شورا موجب آرامش شد و امیدوارم دعای خیر مادران شهید بدرقه راه همه ما در عرصه خدمت رسانی به جامعه باشد.
در ادامه عبداله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید استان گیلان از اعضای شورای شهر رشت به جهت برپایی چنین مراسمی در خور شان مقام مادران شهید تقدیر و تشکر کرد و افزود : قطعا نمی توان نقش مادران و همسران شهدا را فراموش کرد، چه مادران و همسرانی که در دفاع مقدس دوشادوش شهدا ایستادند و چه اکنون مادران و همسرانی که در عرصه دفاع از حریم آل الله فرزندان و همسران خود را تا پای شهادت همراهی کردند اینها اسوه صبر و مقاومت هستند.
همسر مدافع حرم شهید یعقوبی به عنوان نماینده مادران شهدای مدافع حرم پس از پخش کلیپ بسیار تاثیر گذار، برگزاری مراسم تجلیل با اهدای لوح یاد بود و تندیس و اجرای پرفورمنس موضوعی، به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: اگر بدانیم که چگونه زندگی کنیم چگونه مردن را خواهیم یافت.
همچنین در پایان افزود : در بسیاری از محافل تجلیل از شهدا با تشریفات بسیار زیادی برگزار شده است که اگر می خواهیم تنها نقش بازی کنیم تا در بازی بمانیم به مقصود نمی رسیم و از برگزاری چنین مراسم ساده و در عین حال وزین و ارزشمند تقدیر و تشکر نمود.

Share