فرماندار رشت

تاسیس واحد درمانی یکی از مهم‌ترین ملزومات سایت مسکن مهر رشت است

محمد احمدی فرماندار شهرستان رشت گفت: تاسیس واحد درمانی یکی از مهم‌ترین ملزومات سایت مسکن مهر رشت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید محمد احمدی در جلسه ای که با حضور قائم مقام وزیر راه، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل راه و شهر سازی و نوسازی مدارس استان و جمعی از رواسای ادارات شهرستان در فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد، اظهار کرد: از میزان ۲۱ هزار و ۶۰۰ واحد هدفگزاری شده در مسکن مهر رشت تاکنون ۱۵ هزار و ۶۰۰ واحد تحویل داده شده است.

فرماندار شهرستان رشت افزود: در حال حاضر مسکن مهر رشت مجهز به ۶ باب مدرسه دو شیفته، مسجد، کلانتری، پمپ بنزین و یک باب درمانگاه اورژانس که توسط بخش خصوصی مدیریت می‌شود.

وی گفت: تاسیس واحد درمانی یکی از مهم‌ترین ملزومات سایت مسکن مهر رشت است که قرار بود توسط اداره کل راه و شهرسازی زمینی به این امر اختصاص یابد و تاکنون اقدامی انجام نگرفته اما فرمانداری اعتبار لازم را در سالجاری برای پروژه فوق اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه برای تاسیس ایستگاه آتش نشانی سایت مسکن مهر رشت زمینی در اختیار شهرداری قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: پروژه تصفیه خانه مسکن مهر تاکنون ۴۶ درصد پیشرفت داشته و ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اعتبار لازم است.

احمدی در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در مسکن مهر رشت، تصریح کرد: در حال حاضر ۳ واحد آموزشی، مشتمل بر ۳۰ کلاس درس در این سایت فعال است، که عملا خارج از ظرفیت دانش آموزان است.

وی افزود: در حال حاضر هم یک پروژه ۱۸ کلاسه در حال ساخت است که بنا به دلیل عدم اعتبارات لازم پیشرفت آنچنانی نداشته و اتمام این پروژه نیازمند ۶ میلیارد تومان اعتبار است.

وی در ادامه گفت: پروژه‌های مسکن مهر از اعتبارات استانی برخوردارند و با این اعتبارات نمی‌توان مشکلات عدیده موجود در مسکن مهر را برطرف کرد لذا باید تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شود تا بتوانیم پروژه‌ها را در مسکن مهر به سرانجام برسانیم.

Share