با دخالت به موقع پلیس

انصراف دختر ۱۹ ساله‌ از خودکشی از روی پل جانبازان رشت

شعبانی گفت: خبری مبنی بر قصد خودکشی دختری ۱۹ ساله در پل جانبازان رشت به کلانتری ۱۳ این شهر اطلاع داده شد که بالافاصله نیروهای اطلاعاتی و انتظامی ما به محل حادثه رفتند و توانستند با شگردهای پلیسی و صحبت‌های مسالمت آمیز این فرد را از اقدام خود منصرف نمایند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ رحیم شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان رشت در خصوص جزئیات جلوگیری از خودکشی دختر ۱۹ ساله از روی پل جانبازان رشت گفت: خبری مبنی بر قصد خودکشی دختری ۱۹ ساله در پل جانبازان رشت به کلانتری ۱۳ این شهر اطلاع داده شد که بلافاصله همکاران اطلاعاتی و انتظامی ما به محل وقوع حادثه رفتند و توانستند با شگردهای پلیسی و صحبت‌های مسالمت آمیز این فرد را از اقدام خود منصرف نمایند.

وی با بیان اینکه پس جلوگیری از خودکشی این دختر، او به مقر کلانتری منتقل و مشخص شد که علت این کار مشکلات خانوادگی و شکست اجتماعی بوده است که همکاران ما در حال بررسی موضوع هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت افزود: قصد داریم با اطلاع این موضوع به خانواده دختر و با حضور آنها، موضوع را بصورت جامع مورد بررسی قرار دهیم تا انگیزه کامل این دختر از خودکشی مشخص شود.

Share