معاون اطلاع رسانی ستاد مردمی دکتر روحانی در گیلان

انتصابات جوانان و بانوان در پست‌های مدیریتی تداوم داشته باشد

امین افقی گفت: ضمن تشکر از انتصابات جوانان و بانوان در پست های مدیریتی و مشاور استاندار امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  اولین نشست صمیمی روسای ستادهای مردمی دکتر حسن روحانی با دکتر سالاری استاندار گیلان به ریاست مهندس غلامعلی جعفرزاده در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد.

 در اولین نشست صمیمی روسای ستادهای مردمی دکتر حسن روحانی با دکتر سالاری استاندار گیلان که به ریاست مهندس غلامعلی جعفرزاده در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد، مهندس امین افقی معاون اطلاع رسانی ستاد مردمی دکتر روحانی در استان گیلان طی سخنانی در جمع روسای ستادی استان بیان داشت: اگر ستاد مردمی دکتر روحانی در استان گیلان موفقیت چشمگیری بدست آورد یکی از قوی ترین دلایل جریان رسانه ای و اطلاع رسانی صریح و به موقع بود که توسط نخبگان عرصه خبر و اطلاع رسانی صورت گرفت.

معاون اطلاع رسانی ستاد مردمی دکتر روحانی استان گیلان ادامه داد: در ستاد مردمی دکتر روحانی استان گیلان ۱۴ مدیر قوی و فعالان توانمند رسانه ای حاضر در جلسه عملکردی پررنگ و تاثیرگذار داشتند که علیرغم فشارها، توانمندی خود را به ثبت رساندند که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مهندسان گیلان تاکید نمود: از استاندار جوان و مجرب استان گیلان انتظار داریم از توانمندی های حوزه اطلاع رسانی و خبر حامی دولت که صادقانه در حال خدمت هستند در امورات ارتباطی دستگاه های اجرایی استفاده شود و ضمن تشکر از انتصابات جوانان و بانوان در پست های مدیریتی و مشاور استاندار امیدوارم این روند ادامه داشته باشد هرچند ممکن است تبعاتی هم در این مسیر وجود داشته باشد اما یقین داریم هرگاه به جوانان اعتماد شده جوانان هم از این امتحان سربلند خواهند شد.

مهندس افقی بیان داشت: هیچکدام از روسای ستادهای مردمی استان چیزی برای خود نخواستند اما تمایل دارند در مسیر توسعه استان متخصصان و شایستگان همراه دولت دیده شوند.

معاون اطلاع رسانی ستاد مردمی دکتر روحانی استان گیلان در خاتمه تاکید نمود: اعضای ستادهای مردمی استان گیلان هیچ چشمداشت شخصی ندارند و بدنبال این هستند که از نظرات مشورتی آنها استفاده شود چون این عزیزان هم عاشق و هم دلسوز مطالبات قانونی رای دهندگان هستند

Share