عضو شورای شهر رشت:

املاک شهرداری رشت سکونتگاه نورچشمی‌ها نیست

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: املاک شهرداری رشت که از پول بیت‌المال خریداری و تهاتر شده سکونت‌گاه برخی از نورچشمی‌ها نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، محمدحسن علیپور اظهار کرد: اخیراً زمزمه‌هایی درباره سکونت برخی از مدیران و کارکنان شهرداری رشت در املاک این نهاد شنیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه املاک شهرداری رشت جزو اموال بیت‌المال است، تصریح کرد: اعضای شورا و شهردار رشت وظیفه حفظ و حراست از اموال شهرداری رشت را دارند و نباید اجازه بدهیم از این اموال سوءاستفاده شود.

وی با بیان اینکه لیست کامل املاک شهرداری رشت به صحن شورا ارسال شود، گفت: ملک شهرداری رشت در محله نقره دشت و غیره در حال حاضر به‌صورت سکونتگاه در حال استفاده شدن است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت، افزود: اگر قرار است از املاک شهرداری به‌صورت سکونتگاه استفاده شود باید طبق قانون دارای اجاره‌نامه بوده و مبلغ اجاره نیز محاسبه شود.

علیپور با اشاره به اینکه همه کارکنان شهرداری باید از خدمات و مزایای این نهاد بهره‌مند شوند بیان کرد: باید همه کارکنان و کارکنان شهرداری از این امتیاز برخوردار شوند و تنها نصیب نورچشمی‌ها نشود.

Share