مواضع آقای حسنی هیچ تغییری نکرده است

اطلاعیه دفتر نماینده رشت درباره یک تصویر منتشر شده!

پیرو تصاویر منتشره در خصوص دیدار مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با آقای دکتر حسنی نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و متعاقبا بازتاب ان در شبکه های اجتماعی توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دفتر ارتباطات مردمی محمدصادق حسنی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود نوشت:

پیرو تصاویر منتشره در خصوص دیدار مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با آقای دکتر حسنی نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و متعاقبا بازتاب آن در شبکه های اجتماعی توضیحات زیر جهت اطلاع عموم ارایه می گردد:

۱- هیچ جلسه مشترک رسمی و غیر رسمی بین آقای دکتر حسنی و مدیرکل ورزش و جوانان برگزار نشده است.

۲-چنان که در تصاویر منتشره نیز مشخص است آقای دکتر حسنی به هنگام خروج از جلسه روز پنج شنبه مورخ ۲۴ اسفندماه جاری شورای برنامه ریزی استانداری در مقابل درب اسانسور با اقای رهنما مواجه و با هم احوالپرسی نموده اند و ظاهرا این صحنه توسط همراهان ثبت گردیده است.

۳- انتشار تصاویر مذکور در شبکه های اجتماعی بدون هماهنگی و رضایت اقای دکتر حسنی بوده و تحقیقا تحلیل هایی که در این خصوص صورت گرفته یک سویه و نیز فاقد وجاهت می باشد.

۴- مواضع آقای دکتر حسنی نسبت به مدیریت ورزش و جوانان استان گیلان هیچ تغییری نکرده است و تلاش های ایشان جهت تغییر روند موجود ادامه خواهد داشت.

Share