هواشناسی گیلان خبرداد

ادامه ابرناکی همراه با بارندگی در برخی نقاط گیلان تا فردا

نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار توده هوای ناپایدار در منطقه است که براین اساس طی امروز و فردا، ابرناکی، مه آلود بودن هوا، کاهش دما، بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد پیش بینی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه ابرناکی و مه آلودگی آسمان همراه با بارندگی در برخی نقاط استان تا فردا (چهارشنبه) خبر داد.

مازیار غلامی عصر سه شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار توده هوای ناپایدار در منطقه است که براین اساس طی امروز و فردا، ابرناکی، مه آلود بودن هوا، کاهش دما، بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: بتدریج از پنجشنبه با نفوذ جریانات جنوبی، کاهش ابر، بعضی نقاط وزش باد گرم (بویژه ارتفاعات و دامنه ها) و در پاره ای از نقاط جلگه ای مه تا ظهر جمعه مورد انتظار است.
غلامی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد (بویژه عصر و شب) عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی، عصر و شب کاهش ابر پیش بینی کرد.
وی گفت: بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با ۳۱ درجه مربوط به شهرهای تالش، انزلی، رشت و رودسر و کمینه دمای استان با ۲ درجه مربوط به دیلمان بوده است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان کمینه دمای ثبت شده در رشت طی شبانه روز گذشته را نیز ۹ درجه ذکر کرد.

Share