بائوج لاهوتی در تذکر شفاهی

اختصاص بیش از ۳ هزار میلیارد از درآمد مالیات بر ارزش افزوده شهرداری به هدفمندی یارانه‌ها خیانت است

نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: تخصیص ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از درآمد مالیات بر ارزش افزوده شهرداری ها به هدفمندی یارانه‌ها خیانت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، مهرداد بائوج لاهوتی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۰ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: تذکر اینجانب درباره ماده ۱۸۶ در زمینه بودجه است، ما در ردیف‌های بودجه شاهد بودیم در زمان بررسی یک جا ۲۰۰ ردیف از بودجه رأی گرفته شد با این اوصاف برخی از نمایندگان از بندهای محتوایی این ردیف‌ها اطلاعی نداشتند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اختصاص ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از درآمد مالیات بر ارزش افزوده شهرداری‌ها به هدفمندی یارانه‌ها بالاترین خیانت است و این در حالی است که دولت یک حلقه واسطی است که پول را واریز کند بنابراین باید دولت یک درصد از مالیات ارزش افزوده را در این راستا وصول کند.

وی تصریح کرد: ما قانون معلولیت را در مجلس شورای اسلامی تصویب کردیم بنابراین آقای پزشکیان خواهش می‌کنم دستور دهید اعتبار بهزیستی در این راستا پرداخت شود زیرا خزانه‌داری تخصیص فوق را اختصاص داده است.

Share