فرمانده نیروی انتظامی خبر داد:

اجرای طرح نوروزی ناجا با مشارکت نیم میلیون نیرو | تهدید خاصی در مرزها وجود ندارد

سردار اشتری با بیان این که بیش از نیم میلیون نفر از همکاران ما در این قرارگاه فعالیت دارند، خاطر نشان کرد: همکاران من در اقصی نقاط کشور اقدام به تامین امنیت شهروندان و ارائه خدمات به هموطنان دارند و این حضور از صفر مرزی و مرکز شهرها را شامل می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری، در حاشیه رزمایش اقتدار پلیس که صبح امروز (سه‌شنبه) در میدان آزادی تهران برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران، گفت‌: قرارگاه نوروزی ناجا از ۲۴ اسفند ماه آغاز شده است و تا پانزدهم فروردین ماه به فعالیت خود ادامه‌ خواهد داد.

وی با بیان این که بیش از نیم میلیون نفر از همکاران ما در این قرارگاه فعالیت دارند، خاطر نشان کرد: همکاران من در اقصی نقاط کشور اقدام به تامین امنیت شهروندان و ارائه خدمات به هموطنان دارند و این حضور از صفر مرزی و مرکز شهرها را شامل می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که قرارگاه نوروزی در تهران نیز از امروز فعالیت خود را با ۲۵ هزار نیرو آغاز کرده است، بیان‌ کرد: عوامل پلیس پایتخت در ۳۱۳ ایستگاه چادری و پایگاه پلیس حضور داشته و نسبت به تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز  اقدام خواهند کرد.

اشتری با اشاره به سفرهای نوروزی نیز، ‌اضافه کرد: امیدوارم که رانندگان برای سلامتی خود سرنشنیان خودروی شان و همچنین دیگر رانندگان به قوانین و مقررات عمل کنند.

فرمانده ناجا از افزایش هزاران گشت به توان پلیس در ایام نوروز خبر داد و گفت‌: همکاران من با روحیه و با آمادگی کامل وظایف خود را انجام خواهند داد و امیدواریم که مردم نیز با ماموران ما همکاری داشته باشند. کما این که تاکنون نیز شاهد همکاری خوبی از سوی مردم با پلیس بوده ایم.

وی با بیان این که  طبق پیش‌بینی‌ها امسال سال خوبی از نظر امنیت ترافیک و انتظامی خواهیم داشت، درباره وضعیت امنیتی در مرزهای کشور نیز، اظهار کرد: تهدید خاصی در مرزها وجود نداشته و به حمدالله وضعیت مرزها بسیار خوب و مناسب است. همکاران من در مرزها در آمادباش بوده و با آمادگی کامل از مرزها حراست می‌کنند، اما ما همواره فرض را بر این گذاشته ایم که دشمن به دنبال ایجاد مشکل است و از این رو بر آماده باش نیروهایمان تاکید داریم.

Share