نوروز کتاب هدیه دهید

اجرای طرح «عیدانه کتاب» در ۲۴ کتابفروشی گیلان

معاون ارشاد اسلامی گیلان گفت: طرح «عیدانه کتاب» با شعار «امسال هم کتاب عیدی دهیم» همزمان با سراسر کشور در ۲۴ کتابفروشی استان گیلان آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسین ابراهیمیان، از اجرای طرح «عیدانه کتاب» خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف افزایش و رونق کتابفروشی‌‌ها و حمایت از این بخش انجام می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، شعار طرح مذکور را «امسال هم کتاب عیدی دهیم» دانست و افزود: براساس این طرح، ۲۴ کتابفروشی عضو این طرح در گیلان از ۲۲ اسفند ۹۶ لغایت ۱۲ فروردین ۹۷ کتاب‌های حوزه بزرگسال را با ۲۰ درصد و کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان را با ۲۵ درصد تخفیف عرضه می‌کنند.

وی تصریح کرد: علاقمندان به کتاب در شهر رشت می‌توانند به کتابفروشی‌های «باقری»، «پاتوق کتاب»، «رستگار»، «کتاب رستگار»، «کتاب باران»، «کتابسرای دیبا»، «انتشارات جنگل جاودانه»، «انتشارات طاعتی»، «شهر کتاب»، «کتاب فرازمند»، «وارسته»، «ماه نو»، «مرکز فرهنگی آسمان» و «مژده» مراجعه کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: در سایر شهرهای استان نیز کتابفروشی‌های «روشنا»، «قصر دانش قیصر» و «معلم» بندر انزلی، «نشر جامعه‌نگر» تالش، «ولیزاده» فومن، «بوستان کتاب»، «خانه کتاب» و «شهر کتاب» لاهیجان و «خاوری» و «شهر کتاب» لنگرود نیز عضو این طرح هستند.

ابراهیمیان، با اشاره به اجرای موفق طرح‌های ملی «کتابفروشی به وسعت ایران»(آبان ۹۴)، «عیدانه کتاب»(نوروز ۹۵)، «تابستانه کتاب»(تیر و مرداد ۹۵)، «پاییزه کتاب»(آبان و آذر ۹۵)، «عیدانه کتاب»(نوروز ۹۶)، «تابستانه کتاب»(مرداد و شهریور ۹۶) و «پاییزه کتاب»(آذر ۹۶) در گیلان، گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت «www.ketabnet.ir» مراجعه کنند.

Share