ذوالنوری با اعلام آمادگی برای مناظره:

آزادی‌های سیاسی، مذاکره با آمریکا و مساله حجاب می‌توانند محور گفتگوی سیاسی باشد

ذوالنوری با اشاره به محورهای گفت و گوی سیاسی گفت: درباره مناقشات سیاسی آماده‌ام که مناظره کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده اصولگرای مردم قم در مجلس که این روزها در میان خبرها به ویژه در رابطه با مباحث سیاسی مانند موضوع حصر نامش به گوش می رسد درباره پیشنهادی مبنی بر اینکه روحانیت می‌تواند گفت و گوی سیاسی و ملی را کلید بزند، گفت: من با صحبت‌های حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی بسیار موافق هستم و حتی خوب است که خود ایشان در این مسئله پیش قدم شوند.

او ادامه داد: معتقدم در کشور میزهای مذاکره و گفتگوی سیاسی باید برپا شود و حتما لازم نیست روحانیون در این ماجرا وارد یا پیش‌قدم شوند بلکه صاحب‌ نظران غیر روحانی  هم می توانند در هر موضوعی وارد شوند مناظره و صحبت کنند. همین الان خود بنده اعلام می کنم در هر موضوع و مناقشه ای که در مباحث سیاسی وجود دارد حاضرم مناظره کنم  و با طرف مقابل به صحبت بنشینم.

او در پاسخ به این سوال که مهمترین موضوع مورد مناقشه در کشور چیست و چه مسائلی می تواند محور گفت و گوهای سیاسی باشد گفت: موضوعات مختلفی می‌تواند مورد بحث قرار گیرد از مسائل اقتصادی گرفته تا بحث هایی مانند مذاکره با آمریکا، نتایج برجام، موضوعات محاکم قضایی یا موفقیت وعدم موفقیت مسائل قضایی می تواند مطرح شود همچنین موضوعاتی مانند کارآمدی مجلس و مشکلات قانونی که با آن مواجه هستیم و به اعتقاد من ریشه بسیاری از بدبختی های ما عدم ایفای نقش مناسب مجلس است می تواند از محور های دیگر گفت و گو باشد.

ذالنوری با اشاره به اختلاف نظرها درباره مسائل مختلف و لزوم رفع آنها عفاف و حجاب را یکی از مصادیق دیگر  برای گفت و گوی سیاسی معرفی کرد. او  همچنین گفت: آزادی های سیاسی و همچنین جمهوریت و اسلامیت نظام  نیز می تواند مورد بحث قرار گیرد.

نماینده مردم قم در مجلس گفت:به  همه مواردی که به انها اشاره شد لازم است رسیدگی شود و محور بحث قرار بگیرد چراکه رسانه های بیگانه یکجانبه دارند کار می کنند و در این مناظره ها لازم است استدلال ها برای تنویر افکار عمومی مطرح شود.

او تاکید کرد: ما باید به مردم آگاهی ببخشیم  وقتی این موضوعات از سوی افراد مختلف به مناظره گذاشته شود مردم استدلال ها را گوش خواهند کرد و برداشت مناسبی خواهند داشت.

مجتبی ذوالنوری درپایان بار دیگر گفت من آماده مناظره هستم.

Share