در جلسه شورای شهر انزلی مطرح شد:

۵۰ درصد بودجه از عوارض تامین می‌شود | برگزاری کنسرت در نشاط مردم انزلی تأثیر بالایی دارد

امیر احمدی فرد رییس شورای شهر بندر انزلی با بیان اینکه این جلسه دومین جلسه بررسی دفترچه شهرداری بوده اظهار کرد: ۵۰ درصد بودجه از عوارض تامین می شود.

اخصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بیست چهارمین جلسه عادی و علنی شورای اسلامی شهر بندر انزلی در محل شورا و با دستور کار «بررسی دفترچه تعرفه پیشنهادی عوارض محلی سال ۹۷ شهرداری» با حضور شهردار بندر انزلی برگزار شد.

۵۰ درصد بودجه از عوارض تامین می شود

امیر احمدی فرد رییس شورای شهر بندر انزلی با بیان اینکه این جلسه دومین جلسه بررسی دفترچه شهرداری بوده اظهار کرد: ۵۰ درصد بودجه از عوارض تامین می‌شود.

وی افزود: دولت از سال ۹۶ کمک های خود را به شهرداری کم کرده، برخی موارد در دفترچه را حذف کرده است و این امر تلاش و مدیریت قوی می‌طلبد.

احمدی فرد با بیان اینکه اعتماد شهروندان به شهرداری موجب می‌شود تا درآمد بیشتر داشته باشیم خاطرنشان کرد: کار کارشناسی و حرکت با برنامه موجب می‌شود بسیاری از هزینه‌ها مدیریت شود.

تلاش کردیم انتقادات منصفانه را به گوش جان بشنویم

رییس شورای شهر بندر انزلی ادامه داد: سعی کردیم در طول عمر این شورا از تصمیمات هیجانی و جزیره ای دوری کنیم و انتقادات منصفانه را به گوش جان بشنویم.

وی با بیان اینکه یکی از خواسته های به حق مردم در خصوص آسفالت بوده است گفت: با توجه به شرایط جوی زمان بندی کردیم تا در صورت ساخت آسفالت جدید دچار مشکل نشویم و عمر طولانی داشته باشند.

شهرداری آمادگی کامل را برای مقابله با بارش برف داشته و خواهد داشت

حسن پورقربان شهردار بندر انزلی با بیان اینکه در تشکیل سازمان آرامستان‌های انزلی، فرماندار، شورای شهر و هیئت امنا آرامستان ها از ما حمایت کردند، عنوان کرد: تلاش کردیم سازمان آرامستان را با برنامه هایی که موجود و در حد مردم این شهرستان تشکیل دهیم.

وی با اشاره به آمادگی شهرداری بندر انزلی در خصوص بحران برف، تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته شهرداری آمادگی کامل برای رویارویی با برف داشته و خواهد داشت.

شهردار بندر انزلی با اشاره به برگزاری کنسرت و جشنواره‌ها خاطرنشان کرد: نباید از کنسرت ها و جشنواره ها عوارض بگیریم و به آنها کمک کنیم تا موجبات شادی مردم انزلی را فراهم کنند.

برگزاری کنسرت در نشاط مردم انزلی تأثیر بالایی دارد

شعبان جعفری در خصوص برگزاری کنسرت در انزلی با بیان اینکه برگزاری کنسرت و جشنواره‌ها در روحیه و افزایش نشاط مردم انزلی تأثیر بسیار بالایی دارد، افزود: به طور مثال در جشنواره لاله‌های تالابی این امر را مشاهده کردیم که چقدر این جشنواره موجب شادی مردم شد.

Share