کوچکی‌نژاد خبرداد:

گسترش حوزه منطقه آزاد انزلی و تصویب اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی برای قطار شهری رشت

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در لایجه بودجه ۹۷، اعتباری به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای قطار شهری رشت تصویب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جبار کوچکی نژاد با اشاره به تخصیص اعتبار به قطار شهری رشت در لایحه بودجه ۹۷، اظهار کرد: به مدت ۷ – ۸ سال این پروژه در جداول آورده می‌شد، اما شهرداری رشت هیچ اقدام عملی در این راستا انجام نمی‌داد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در لایجه بودجه ۹۷، اعتباری به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای قطار شهری رشت تصویب شد، با اجرای قطار شهری از بار ترافیکی شهر رشت کاسته می‌شود.

وی در ادامه به دیدار مجمع نمایندگان گیلان با دکتر جهانگیری، معاون رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: هریک از نمایندگان مباحث مربوط به حوزه‌های انتخابیه خود را مطرح کردند، در خصوص بازار برنج و واردات بیش از قرار شد کارگروهی تشکیل شود تا زمان ممنوعیت توزیع برنج وارداتی تا اسفند ماه و قبل از عید، تمدید شود.

کوچکی‌نژاد، رسیدگی به چایکاران را دیگر موضوع مطرح شده، عنوان کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد تا حوزه منطقه آزاد انزلی تا شهرستان‌های آستانه، رودبار و رودسر گسترش یابد.

وی با اشاره به وضعیت برخی از کارخانجات تعطیل شده استان، تصریح کرد: با توجه به تعطیلی تعدادی از کارخانجات استان، مقرر شد تا کارگروهی برای حمایت و رسیدگی به وضعیت آنها تشکیل شود.

 

Share