تن زاده در دیدار با کادرفنی سپیدرود:

کریمی متعصب است و ناگفته‌های فوتبال را بیان می‌کند | امیدوارم همه به‌دور از غرض ورزی عمل کنند

تن زاده با اشاره به اینکه برخی از اتفاقات غیر فنی در نتایج بازیها موثر است تصریح کرد: بطور کلی به حواشی و جوسازی های مختلف توجهی نخواهیم داشت هر چند که برخی اتفاقات در زمین مسابقه متاسفانه تلاشهای مجموعه باشگاه را به مخاطره خواهد انداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جواد تن زاده، مالک باشگاه سپیدرود رشت با حضور در محل اقامت این تیم در تهران به گفتگو با کادر فنی سپیدرود پیش از دیدار برابر استقلال پرداخت.

جواد تن زاده در این دیدار ضمن کسب اطلاع از اخرین وضعیت تیم پیش از دیدار برابر استقلال تهران، بر آمادگی مجموعه باشگاه جهت حمایت همه جانبه از تیم و کادر فنی تاکید کرد.

مالک باشگاه سپیدرود با بیان اینکه هفته گذشته با اشتباهات داوری که حتی بزرگان فوتبال کشور نیز بر اشتباه آن تایید داشتند و‌ در این راستا از سه امتیاز قطعی بازی با توجه به شرایط میزبانی محروم شدیم گفت: عملکرد تیم و تلاش های بازیکنان و کادر فنی ستودنی است و مطمئن هستیم این روند در دیدارهای اتی نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تمامی تلاش ما این است که امکانات مناسب جهت اماده سازی تیم را مطابق نظر کادر فنی فراهم نماییم و خوشبختانه در این راه تاکنون محدودیتی نداشته ایم و حتی برگزاری اردوی تدارکاتی چهار روزه در هتل المپیک تهران پیش از بازی روز پنجشنبه نیز در همین راستا بوده است.

تن زاده با اشاره به اینکه برخی از اتفاقات غیر فنی در نتایج بازیها موثر است تصریح کرد: بطور کلی به حواشی و جوسازی های مختلف توجهی نخواهیم داشت هر چند که برخی اتفاقات در زمین مسابقه متاسفانه تلاشهای مجموعه باشگاه را به مخاطره خواهد انداخت ولی امیدواریم در دیدارهای اتی شاهد چنین رخدادهای در مستطیل سبز نباشیم.

مالک باشگاه در خصوص اتفاقات هفته اخیر در خصوص سرمربی تیم گفت: علی کریمی از نوابغ و افتخارات فوتبال این کشور است و انقدر در کارشان تعصب دارند که در جهت احقاق حق تیم خود ناگفته های فوتبال را بیان می‌کنند، و ما همراه حامی و پیشتیبان ایشان هستیم همانطوری که همگان شاهدند انبوهی از بازیکنان، پیشکسوتان و مردم ایران در این چند روز حمایتشان از ایشان را به شکل های مختلف بیان نمودند.

وی در پایان گفت: امیدواریم روزی در فوتبال ایران به نقطه ای برسیم که همه بشکل واقعا حرفه ای و بدور از غرض ورزی و کینه توزی عمل نمایند و شاهد رشد و تعالی این ورزش باشیم.

Share