فرمانده انتظامی لاهيجان خبر داد:

پلمپ ۷ باشگاه ورزشی متخلف در لاهیجان

سرهنگ «محمود قاسمی» با اعلام خبر پلمپ ۷ باشگاه ورزشی متخلف در لاهیجان، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر عدم رعایت شئونات اسلامی در یکی از باشگاه های ورزشی، شناسایی و برخورد با اینگونه باشگاه ها در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی لاهیجان از پلمپ ۷ باشگاه ورزشی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «محمود قاسمی» با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر عدم رعایت شئونات اسلامی در یکی از باشگاه های ورزشی، شناسایی و برخورد با اینگونه باشگاه های ورزشی متخلف و فاقد پروانه کسب در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان پس از بررسی گزارش ها بصورت محسوس و نامحسوس ضمن تحت نظر گرفتن اینگونه واحدها از آنان بازدید کردند، اظهار داشت: پس از اتمام این بازدیدها، ۷ باشگاه متخلف پلمپ شدند و یک باشگاه دیگر نیز تذکر دریافت کرد.

سرهنگ قاسمی عدم رعایت شئونات اسلامی، عدم رعایت ساعت کار و نداشتن پروانه کسب را علت پلمپ باشگاه ها عنوان کرد و بیان داشت: ورزش و تفریحات سالم از ملزوات یک جامعه پویا است اما پلیس در مواجهه با کسانی که در قالب ورزش و تفریحات سالم سلامت شهروندان را به خطر می اندازند برخورد می کند.

Share