مدیرکل فرودگاه گیلان

پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت به تهران افزایش می‌یابد

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت با بیان اینکه همزمان با دهه مبارک فجر پروازهای فرودگاه رشت به تهران افزایش می‌یابد گفت: در ایام دهه فجر تعداد پروازهای مسیر رشت به تهران و بالعکس به ۳۴ سورتی در هفته می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، غلامرضا کریم آقایی اظهار داشت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر پرواز تهران به رشت و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی قشم در فرودگاه سردار جنگل رشت راه‌اندازی می‌شود.

 مدیرکل فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت خاطرنشان کرد: طی احتساب این پرواز با پروازهای تهران به رشت و برعکس تعداد پرواز‌های فرودگاه سردار جنگل رشت به مقصد تهران و برعکس به ۳۴ سورتی در هفته افزایش یافت.

کریم‌آقایی با تاکید بر اینکه از ۱۴ بهمن ماه ۴ سورتی پرواز رفت و برگشت از تهران به رشت و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی قشم در فرودگاه سردارجنگل رشت راه‌اندازی می‌شود گفت: همزمان با ایام دهه فجر تعداد پروازهای مسیر رشت به تهران و بالعکس به ۳۴ سورتی در هفته می‌رسد.

وی از راه‌اندازی پرواز مستقیم قشم به رشت و برعکس توسط شرکت هواپیمایی قشم در فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد و با بیان اینکه این پرواز از ۲۱ دی ماه راه‌اندازی شده است‌ افزود:  از ۱۴ بهمن ماه مسیر تهران به رشت توسط این شرکت در فرودگاه رشت راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت تصریح کرد: اگر مدیران ارشد استان تسهیلاتی را به منظور تسریع در عملیات پرواز در فرودگاه رشت فراهم کنند مسیرهایی مانند رشت به بوشهر و برعکس در این فرودگاه راه اندازی می‌شود.

کریم‌آقایی با بیان اینکه هم اکنون ۹۰ سورتی پرواز در هفته به مقاصد تهران، مشهد، بغداد، شیراز، عسلویه، تبریز، کیش، قشم، تبریز و اهواز از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت برقرار است تاکید کرد: تلاش است پروازهای بیشتری در فرودگاه رشت برقرار شود.

مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت با اشاره به اینکه این فرودگاه آمادگی حضور و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را به‌منظور افزایش درآمدهای غیرهوانوردی دارد تاکید کرد: این فرودگاه آماده جذب سرمایه‌گذار در حوزه‌های مختلف است.

Share