بودجه استان های بوشهر و گیلان به ترتیب ۴۴۴ و ۳۲۳ میلیارد تومان است

واکنش معاون نوبخت پس از ادعای نمایندگان بوشهر درباره بودجه گیلان

معاون اقتصادی رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در ۶ ماهه سال جاری نیز استان گیلان ۳۲۳ میلیارد تومان و استان بوشهر ۴۴۴ میلیارد تومان بودجه دریافت کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، حمید پورمحمدی معاون اقتصادی رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست علنی نوبت عصر امروز (شنبه، ۲۸ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات عبدالحمید خدری در نشست صبح امروز مجلس اظهار داشت: نگرانی ما از آن است که نمایندگانی که به دولت اعتماد کرده اند فکر کنند منابع به صورت دلبخواهی توزیع می شود و از طرف دیگر همکاران من در سازمان برنامه خواهش کردند تا از شأن کارشناسی آن ها دفاع کنند.

معاون اقتصادی رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن تشریح و مقایسه میزان بودجه و درصد تخصیص آن در سال ۹۵ بین استان های بوشهر و گیلان بیان کرد: بودجه استان گیلان ۱۱۲ میلیارد تومان و بودجه استان بوشهر ۲۸۵ میلیارد تومان در سال ۹۵ بوده است.

وی افزود: ۵۲ درصد بودجه استان گیلان تخصیص یافت و از سوی دیگر ۸۰ درصد بودجه استان بوشهر تخصیص گرفت.

پورمحمدی با بیان اینکه در ۶ ماهه سال جاری نیز استان گیلان ۳۲۳ میلیارد تومان بودجه دریافت کرده و استان بوشهر ۴۴۴ میلیارد تومان سهم داشته است، گفت: میزان تخصیص بودجه استان گیلان ۴۰ درصد و برای استان بوشهر ۴۱ درصد بوده است.

معاون اقتصادی رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در مورد هزینه های جاری نیز در ۶ ماهه نخست سال جاری باید توجه داشت که برای هر دو استان ۹۱ درصد از بودجه تخصیص یافته است.

Share