مربی نساجی مازندران:

نساجی در حد و اندازه خود ظاهر نشد | امتیازهای مهمی را از دست دادیم

مربی نساجی مازندران با اشاره به اینکه مالک باشگاه حمایت خوبی از تیم در طول فصل کرده و همه جور امکانات در اختیار قرار داده است، گفت: هواداران پرشور و خوبی داریم اما در این چند هفته نتوانستم نتایج مدنظر خود را کسب کنیم و امتیازهای مهمی رو از دست دادیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی آذری، مربی نساجی مازندران در کنفرانس پس از بازی مقابل ملوان بندر انزلی با بیان اینکه تیم ملوان خیلی منطقی بازی کرد اظهار کرد: عدالت بازی به گونه ای رعایت شد و تیم ما در حد و اندازه خود ظاهر نشد.

وی با انتقاد از عملکرد بازیکنان تیم نساجی خاطرنشان کرد: برخی بازیکنان نمی‌دانند در چه تیم پر سابقه پر طرفداری حضور دارند و فقط می خواهند بازی کنند.

مربی نساجی مازندران با اشاره به اینکه مالک باشگاه حمایت خوبی از تیم در طول فصل کرده و همه جور امکانات در اختیار قرار داده است، گفت: هواداران پرشور و خوبی داریم اما در این چند هفته نتوانستم نتایج مدنظر خود را کسب کنیم و امتیازهای مهمی را از دست دادیم.

آذری با بیان اینکه شرمنده هواداران هستیم تصریح کرد: باید بازیکنان را ریکاوری کنیم تا به روزهای خوبمان برگردیم، امیدوارم برای هواداران جبران کنیم.

وی در مورد کیفیت داوری این بازی متذکر شد: احساس می کنم در صحنه ای بر روی مهاجم ما پنالتی صورت گرفت ولی در کل داوری خوب بود.

مربی نساجی مازندران در مورد حواشی یکی از اعضای کادر فنی که در نیمکت به وجود گفت: نمی دانم چرا این موضوع رخ داد ولی هر اتفاقی که در نیمکت رخ بدهد به تیم تاثیر گذار است.

آذری ادامه داد: من هم فوتبالیست بودیم و زمان ما تماشاگران اینگونه نبودند اما تماشاگران امروزی خیلی راحت به همه توهین می کنند.

Share