مدیرعامل ملوان خبرداد

مهلت ۲۰ روزه فیفا به باشگاه ملوان | مالک نداریم و هیچ اسپانسری از ملوان حمایت نمی‌کند

مدیرعامل باشگاه ملوان می‌گوید ما حدود ۲۰ روز فرصت داریم تا بدهی پاشنکو را پرداخت کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، مهران نصیری در رابطه با شکایت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار کرد: ما مجبور شدیم که به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کنیم و قرار است که باشگاه صنعت نفت ۱۰۰ میلیون تومان را در فرصت یک ماهه به ما پرداخت کند.

او در رابطه با دلیل این شکایت اظهار کرد: در تعطیلات نیم فصل سال گذشته باشگاه نفت آبادان از ما درخواست کرد که عزیز معبودی را به صورت قرضی به آن‌ها بدهیم. بعد از مکاتباتی که با این باشگاه انجام شد، قرار بر این شد که مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به عنوان رضایت‌نامه به ملوان پرداخت شود. از آن زمان تاکنون هیچ پولی را از جانب صنعت نفت دریافت نکردیم.

نصیری در ادامه درباره خطر کسر ۶ امتیاز از این تیم بابت شکایت سرگئی پاشنکو به فیفا گفت: باشگاه ملوان حدودا ۲۰ روز مهلت دارد که شکایت اول او باید حدود ۸۰ هزار دلار پرداخت کند یا با بازیکن مذکور به توافق برسد. هم‌چنین برای بدهی قرارداد سری دومش نیز از ما  شکایت کرد اما ما این مقدار بدهی را عادلانه نمی‌دانیم و با فیفا مکاتبه کردیم تا احقاق حق شود.

او در ادامه در رابطه با وضعیت باشگاه ملوان گفت: ما به طور کلی وضعیت نابسامانی را در انزلی داریم. ملوان مالک ندارد و هیچ اسپانسری از این تیم حمایت نمی‌کند. تنها نماینده شهر و اعضای هیات مدیره در تلاش هستند که مشکلات باشگاه را حل کنند. ما از نظر مالی به هیچ ارگان دولتی، نیمه دولتی و خصوصی وصل نیستیم. بخش‌های خصوصی که قبلا در این تیم بودند فقط برای این باشگاه کوله‌باری از بدهی را گذاشته‌اند.

او در پایان گفت: هم‌اکنون ٧٠ درصد از بازیکنان تیم‌مان سرباز هستند.

Share