نماینده گیلانی مجلس خبرگان رهبری:

ممکن است مساجد و حوزه‌های علمیه را به آتش بکشند|به جای سند ۲۰۳۰ باید حدیث ثقلین تدریس شود

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مورد تقدیر رهبری و مراجع تقلید قرار گرفت، گفت: ملت ایران با تمام مشکلات زمان‌سنج بوده و در تمام صحنه‌ها از نظام اسلامی پشتیبانی کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌ احمد پروایی دیشب در مراسم ایام فاطمیه در بقعه آقاباباحسن(ع) تازه‌آباد خواچکین بخش خمام این شهرستان اظهار کرد: ملت ایران با تمام مشکلات زمان‌سنج بوده و در تمام صحنه‌ها از نظام و انقلاب اسلامی پشتیبانی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی باشکوه روز گذشته ۲۲ بهمن، شور و شعور ملت آزاده، انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی را به جهانیان مخابره کرد تصریح کرد: حضور حماسی ملت غیرت‌مند ایران در راهپیمایی شکوه‌مند ۲۲ بهمن، مورد تقدیر مقام معظم رهبری و مراجع تقلید قرار گرفت.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری پشتیبانی از نظام و انقلاب اسلامی را یکی از پیام‌های راهپیمایی روز گذشته ملت غیور ایران دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی‌که مردم انقلابی و غیور ایران از نظام و انقلاب اسلامی پشتیبانی کنند به این کشور هیچ‌گونه آسیبی وارد نمی‌شود.

پروایی در خطاب به مسئولین قوای سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم با حضور میلیونی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده‌اند و اکنون نوبت مسئولین قوای سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران است تا در راستای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم قدمی بردارند.

وی با بیان اینکه نظام و انقلاب اسلامی را مدیون رهبری حضرت امام خمینی(ره)، شهدا، خانواده‌های شهدا و حضور مردم در صحنه‌های ملی و دینی هستیم و مسئولین نباید این را فراموش کنند افزود: فرهنگ ایثار و شهادت نباید به فراموشی سپرده شود و مسئولان بر سر سفره شهدا نشسته‌اند.

نماینده گیلانی مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ملت ایران در اوج مشکلات به نظام و انقلاب اسلامی پشت پا نزده‌اند و این اقدام مردم جای قدردانی دارد گفت: مردم ایران امسال به‌دوراز هیاهوی شبکه‌های مجازی، ماهواره‌ای و تبلیغات دشمن در صحنه حضوری گسترده‌داشته و بهتر از سال‌های گذشته ظاهر شدند.

پروایی با تأکید براینکه ملت ایران خوب و بد را از هم تشخیص می‌دهند، اما در فتنه حق و باطل با هم مشتبه شده و آب گل‌آلود می‌شود افزود: یک‌عده از خواص در سال ۸۸ به دلیل نداشتن بصیرت در دام فتنه افتادند و اگر باز مسئولین از جریان فتنه غفلت کنند ممکن است باز مساجد و حوزه‌های علمیه را به آتش بکشند.

وی استان گیلان را به‌لحاظ تعداد شهدای مدافع حرم در سطح کشور جزء استان‌های پیشگام دانست و گفت: مردم ایران حمایت از ولایت، دین، آرمان‌های انقلاب، شهدا و حضرت امام خمینی(ره) را از شهدای کربلا یاد گرفته‌اند و شهید محسن حججی و امثال شهید حججی‌ها از رویش‌های قیام کربلا است.

نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در مدارس کشور به جای سند ۲۰۳۰ باید حدیث ثقلین تدریس شود، افزود: سند ۲۰۳۰ با بصیرت مقام معظم رهبری، علما و مراجع‌تقلید در نطفه خشک شود، ولی اگر حواسمان به حوادث روزگار نباشد ممکن است گذشته دوباره تکرار شود.

پروایی با اشاره به اینکه در شأن اهل بیت عصمت و طهارت در قرآن نزدیک ۲۰ آیه قرآنی وجود دارد که مورد‌تأیید علمای اهل تشیع و تسنن است خاطرنشان کرد: سوره کوثر در شأن مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا(س) نازل شده و به‌قول فخر رازی مراد از کوثر اولاد رسول خدا است.

Share