سرمربی ملوان انزلی

ملوان شانس رسیدن به لیگ برتر را دارد | آخرین فردی هستم که امیدم را از دست خواهم داد

دست نشان با اشاره به اینکه ملوان توانایی و شانس رسیدن به لیگ برتر را داشته، تصریح کرد: آخرین فردی در این شهر هستم که امیدم را در این موضوع از دست خواهم داد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نادر دست نشان سرمربی ملوان در کنفرانس پس از بازی مقابل نساجی مازندران با اشاره حمایت تماشاگران تیم ملوان بندرانزلی از این تیم اظهار کرد: هواداران پس از تساوی مقابل صبای قم بارها به تمرین آمدند و تیم را مورد تشویق قرار دادند و امروز نیز از ما کاملا حمایت کردند.

وی با بیان اینکه بازی خوب و سنگینی بود خاطرنشان کرد: امروز اشتباهات گذشته را انجام ندادیم و به خوبی بازی کردیم و گل نخوردیم و به خوبی مهاجمین از جلو پرس و دفاع کردند که جا دارد از آنها و تمام شاگردانم تقدیر کنم.

دست نشان با اشاره به اینکه ملوان توانایی و شانس رسیدن به لیگ برتر را داشته، تصریح کرد: آخرین فردی در این شهر هستم که امیدم را در این موضوع از دست خواهم داد.

سرمربی ملوان بندرانزلی افزود: وقتی تیم خوب نساجی را با این چنین بازیکنان و کادر فنی خوبی را توانستیم پیروز شویم، می توانیم با کمی توجه بیشتر به بازیکنان به موفق بیشتر دست یابیم.
وی با بیان اینکه تیم ملوان مظلوم است متذکر شد: ملوان از طرف مسئولین کشوری و استانی باید مورد حمایت واقع شود البته حمایت کور کورانه نمی خواهیم ولی نگاهی بشود.

دست نشان کل دریافتی بازیکنان ملوان را تاکنون به اندازه یک بازیکن نساجی ندانست و گفت: انزلی نامش با ملوان نیروی دریایی زنده است.

سرمربی ملوانان در مورد امکانات و مشکلات عنوان کرد: از روز اول می‌دانستم چه امکاناتی در ملوان وجود دارد ولی فقط بخاطر هواداران عاشق این تیم به ملوان آمدم.

وی در مورد وضعیت تیم نساجی مازندران یادآور شد: نساجی تیم خوبی بوده و ضعف های کوچکی دارد که باید رفع کند اما در کنار ملوان امیدوارم نساجی نیز به لیگ برتر صعود کند و تیمی که استحقاق این موضوع را دارد به آن برسد.

گفتنی است ملوان انزلی موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر مقابل نساجی به برتری دست یابد.

Share