مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان:

مجموعه تلویزیونی “کوشیار گیلانی” در صداوسیمای گیلان تولید می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با اعلام اینکه سریال تلویزیونی “کوشیار گیلانی” در گیلان ساخته می‌شود گفت: معرفی مفاخر گیلان از اهداف ساخت این پروژه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن ظهیری صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان گیلان در رشت با اشاره به نقش سازمان صدا و سیما در حوزه فرهنگی اظهار داشت: این سازمان مسئول انتقال فرهنگ ایرانی اسلامی در داخل و خارج کشور است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمن بر ارزش‌های ملی و مذهبی ایرانیان عنوان داشت: نظام اسلامی امروز به تنهایی در مقابله هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایستاده است.

ظهیری با تاکید بر اینکه تعداد بسیار زیادی شبکه فارسی زبان امروز علیه فرهنگ جمهوری اسلامی مشغول به فعالیت هستند گفت: متاسفانه آسیب این شبکه‌ها بسیار زیاد است و جوانان هدف این هجمه‌های فرهنگی هستند.

وی با بیان اینکه صدا و سیمای گیلان در بخش تولیدات استانی بیش از تعهداتش در حال فعالیت است افزود: کارهای تلویزیونی در دو حوزه متمرکز و استانی تولید می‌شود که در حوزه متمرکز صدا و سیمای مرکز با استان‌ها همکاری می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان این مرکز را قطب تولید فیلم و سریال کشور دانست و ابراز داشت: سریال “کوشیار گیلانی” به کارگردانی “فرهاد مهران‌فر” به‌زودی توسط صدا و سیمای مرکز گیلان ساخته می‌شود.

ظهیری ضمن تشریح اهداف ساخت سریال “کوشیار گیلانی” خاطرنشان کرد: این سریال با هدف جذب اعتبارات ملی، معرفی هنرمندان گیلانی و معرفی مفاخر گیلان در سطح کشور ساخته می‌شود‌.

وی با اعلام اینکه سریال “کوشیار گیلانی” در ۲۶ قسمت ساخته می‌شود عنوان داشت: برای ساخت این سریال ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار ملی جذب شده است و نیاز به ۲ میلیارد تومان اعتبار استانی دیگر دارد.

Share