نماینده مردم رشت در مجلس:

مجلس به‌شدت با افزایش قیمت حامل‌های انرژی مخالف است

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور گفت: دولت باید لایحه بودجه را در جهت کاهش فقر و تقویت حقوق‌بگیران سطح پایین جامعه متمرکز می‌کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، جبار کوچکی نژاد در واکنش به گمانه‌زنی‌ها مبنی بر امکان کنار گذاشتن لایحه بودجه دولت در کمیسیون تلفیق اظهار کرد: دولت باید لایحه بودجه را در جهت کاهش فقر و تقویت حقوق‌بگیران سطح پایین جامعه متمرکز می‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید حقوق کارکنان دولت که تاکنون از سطح پایین برخوردار بودند افزایش پیدا می‌کرد افزود: پیشنهاد افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی حقوق دریافتی کارمندان سطح پایین، بسیار مطلوب بود و مجلس از این پیشنهاد حمایت می‌کند.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور با اشاره‌ به اشکال لایحه بودجه در هدفمندی یارانه‌ها گفت: به اعتقاد من افزایش حامل‌های انرژی در این زمان برای مردم مشکل‌ساز است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس با ماده ۴ و ۱۸ پیشنهادی دولت مخالفت کرده تصریح کرد: دولت در تلاش است تا ۱۸ هزار میلیارد تومان درآمد از افزایش حامل‌های انرژی داشته باشد که در این شرایط مردم باید بنزین را با نرخی بالای ۱۵۰۰ تومان بخرند.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مجلس به‌شدت با افزایش حامل‌های انرژی مخالف است خاطرنشان کرد: افکار عمومی نشان داد که مجلس در رابطه با افزایش حامل‌های انرژی کار درستی کرده است و دولت نیز باید این دغدغه همگانی را بپذیرد.

Share