سخنگوی شورای شهر خمام:

لزوم همکاری شهروندان در پاکسازی معابر | جشنواره آدم برفی در خمام برگزار می‌شود

مهدی عاشوری از اعلام آمادگی کامل پرسنل شهرداری خمام نسبت به ارائه خدمات و بازگشایی معابر خبر داد و افزود: همکاری شهروندان در پاکسازی معابر و رفع مشکلات نیز خیلی تاثیر گذار خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهدی عاشوری سخنگوی شورای شهر خمام با بیان اینکه به منظور هماهنگی لازم و برنامه ریزی دقیق تر با جلسه ای به ریاست موسی فکور شهردار خمام، جمعی از اعضای شورای شهر و اعضای ستاد بحران شهرداری خمام تشکیل شد.

 عاشوری از اعلام آمادگی کامل پرسنل شهرداری خمام نسبت به ارائه خدمات و بازگشایی معابر خبر داد و افزود: همکاری شهروندان در پاکسازی معابر و رفع مشکلات نیز خیلی تاثیر گذار خواهد بود.

سخنگوی شورای شهر خمام همچنین از همشهریان خواست در هنگام بارش برف از پارک کردن خودرو در امتداد خیابان‌ها خودداری و در راستای انجام خدمات مناسب با اکیپ‌های برف‌روبی این شهرداری همکاری کنند.

 عاشوری گفت: تلفن ۳۴۴۲۳۲۱۱ شهرداری خمام  به صورت ۲۴ ساعته در ایام بارش برف آماده‌ی پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات شهروندان می‌باشد.

رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر خمام با تاکید بر اینکه باید از هر بهانه ای برای خلق شادی در بین شهروندان بهره بگیریم گفت: بدین منظور چنانچه حجم برف به گونه ای باشد که بتوان آثار برفی توسط هنرمندان خلق شود جشنواره آدم برفی با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین کودکان و خانواده ها در بازار روز (یکشنبه بازار) توسط شهرداری و شورای شهر خمام انجام خواهد پذیرفت.

به گفته وی در پایان این جشنواره و بر اساس رای داوران به برگزیده جوایزی به رسم یادبود اعطاء خواهد شد.

Share