لزوم برخورد با مؤسسان باشگهای ورزشی خصوصی متخلف

قدردانی اداره کل ورزش و جوانان گیلان از پلمپ چند باشگاه ورزشی توسط دادستانی لاهیجان

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات ورزش و جوانان گیلان گفت: این اداره کل همچنین برخورد جدی و بموقع دادستان لاهیجان در موضوع پلمپ چند باشگاه ورزشی متخلف این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسئول بازرسی ، رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان گیلان ، از برخورد شدید قانونی این اداره کل و دیگر دستگاههای مرتبط با موسسان باشگاههای ورزشی خصوصی متخلف درسطح استان خبر داد.

خیرالله رضایی، ضمن تقدیر و تشکر از اکثریت باشگاههای ورزشی خصوصی استان که قوانین و مقررات باشگاه داری را رعایت می کنند گفت: متاسفانه برخی از موسسان باشگاههای خصوصی استان با ترویج دوپینگ، نگهداری و فروش مواد نیروزا، اخذ شهریه های غیرمتعارف با عنوان کلاسهای خصوصی، اعزام غیرقانونی ورزشکاران به مسابقات غیرمعتبر خارجی، عدم ارائه مدارک تحصیلی لازم در زمان اخذ مجوز، اخذ وامهای حمایتی عمرانی در حوزه ورزش و استفاده آن در بخشهای دیگر از فضای سالم و با نشاط ورزش سوء استفاده می کنند.
وی افزود: سابقه داشته برخی باشگاههای ورزشی استان، بدون رعایت استانداردهای لازم و تست پزشکی ورزشکاران، اقدام به برگزاری مسابقه به جهت کسب درآمدهای کذایی کرده اند که حتی دریک مورد منجر به فوت یک جوان ورزشکار شد.
رضایی خاطرنشان کرد: با چنین موسساتی که در استان اندک هم هستند برخوردهای قانونی از سوی اداره کل و دیگر دستگاهها، پیگیری و انجام خواهد شد.
مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات ورزش و جوانان گیلان گفت: این اداره کل همچنین برخورد جدی و بموقع دادستان لاهیجان در موضوع پلمپ چند باشگاه ورزشی متخلف این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
رضایی افزود: انتظار داریم در سایر شهرستانهای گیلان نیز همکاری مشابهی با ادارات ورزش و جوانان شهرستانها بشود تا بتوانیم با داشتن باشگاههای خصوصی قانون مدار و سالم خدمات ارزنده ای به نسل جوان ارائه کنیم.
وی در پایان افزود: مردم و علاقمندان به ورزش درگیلان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی معدود باشگاههای ورزشی می توانند به واحد بازرسی اداره کل مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۳۳۳۴۵۹۹۳ تماس بگیرند.

Share