رئیس قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء

فرزندان مذهبی و هیئتی باید علمدار جبهه فرهنگی انقلاب باشند

رئیس قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء با بیان اینکه انقلاب اسلامی با سرعت به پیش می‌رود و توقف افراد حرکت انقلاب را متوقف نمی‌کند گفت: فرزندان مذهبی و هیئتی باید علمدار جبهه فرهنگی انقلاب باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، حسین یکتا ظهر امروز در “سومین همایش جامعه ایمانی مشعر” در رشت با اشاره به اینکه نهضت جمهوری اسلامی ایران مقدمه ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) است اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با قدرت و سرعت مسیر خود را طی می‌کند.

رئیس قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به‌طور مستقیم در مقابل جبهه کفر ایستاده است تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به‌طور همه جانبه در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و احتماعی با دشمنان دست به گریبان است.

یکتا با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در دوران جنگ‌ تحمیلی از تمامی مرزها مورد هجوم دشمن قرار گرفت بیان کرد: جنگ تحمیلی با تمامی زخم‌های خود موجب ارتقاء نظام انقلاب اسلامی در سطح جهانی شد.

وی با اشاره به اینکه در دوران جنگ تحمیلی عده‌ای سنگ زیرین آسیاب شدند تا نان و آرامش حاصل از انقلاب بر سر سفره مردم‌ آورده شود افزود: پیش‌بینی‌های امام خمینی (ره) در خصوص سرنوشت ذلت‌بار صدام به ظهور پیوست.

رئیس قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء با بیان اینکه امروز گنبد بارگاه امام حسین (ع) و گنبد بارگاه امامان عسکریین به‌دست توانمند جوانان انقلابی ایران اسلامی ساخته می‌شود گفت: این امر بیانگر اقتدار، صلابت و فراگیری نظام جمهوری اسلامی در منطقه است.

یکتا با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به سرعت در حال پیشروی است و با توقف افراد متوقف نمی‌شود تصریح کرد: شهید حججی با صلابت و ایستادگی خود مومنان انقلابی ایران را به‌دلیل جاماندگی از مکتب شهدا شرمنده کرد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در دوران جنگ تحمیلی فرمودند که تنها یک قدم تا کربلا برای جمهوری اسلامی ایران باقی مانده و امروز مقام معظم رهبری می‌فرمایند که تا برگزاری نماز در بیت‌المقدس یک قدم باقی مانده است گفت: این امر نشان‌‌دهنده پیشروی کامل حرکت انقلاب است.

رئیس قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء با بیان اینکه انقلاب اسلانی ایران تعزیه‌خوانی قبل از ظهور امام زمان (عج) است و افراد باید جایگاه خود را در این تعزیه‌خوانی پیدا کنند افزود: جنگ اقتصادی عامل ایجاد مشکلات اجتماعی، خانوادگی، تغییر سبک زندگی، تزلزل فکری در جامعه می‌شود.

یکتا با تاکید بر اینکه نبرد اجتماعی امروز باید فرد به فرد و خانه به خانه پیشروی کرده است خاطرنشان کرد: فرزندان انقلابی و جهادی امروز موظف به خدمات‌رسانی و فعالیت‌های اجتماعی در جامعه اسلامی هستند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه “بودجه مبنای برنامه‌ریزی نیست”بیان کرد: جبهه و عرصه نبرد در جامعه امروز نشستن در هیئت‌ها نیست و افراد باید به‌منظور رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی به حاشیه شهرها و مناطق آسیب‌پذیر ورود کنند.

رئیس قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء با بیان اینکه عدم علمداری فرزندان انقلابی و مذهبی موجب علمداری دشمن در ابعاد مختلف جامعه می‌شود تاکید کرد: فرزندان مذهبی و هیئتی باید علمدار جبهه فرهنگی انقلاب باشند.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد نرم‌افزارهای فکری و اجتماعی به‌صورت دقیق و حرفه‌ای همواره در دستور کار است خاطرنشان کرد: افراد به‌منظور خدمات‌رسانی، اقدامات اجتماعی و فرهنگی می‌بایست از اقوام و خانواده خود این اقدام را آغاز کنند.

یکتا با اشاره به زنان و بانوان با طراحی‌های متناسب باید زیرساخت‌های مناسب فرهنگی را در رفع مشکلات موجود در جامعه ایجاد کنند خاطرنشان کرد: دشمنان قصد عبور از پرچم جبهه‌های فرهنگی را دارند.

رئیس قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء با اشاره به اینکه در جامعه امروز هر هیئت باید یک خیریه باشد تصریح کرد: دشمنان قصد مانع شدن رسیدن انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت ولی‌عصر (عج) را دارند.

Share