انتقاد رشیدپور از توهین به مژگان صابری

علت حرکات مژگان صابری مشخص شد+ عکس

حضور مژگان صابری (بازیگر زن دچار بیماری اوتیسم) در نشست خبری فیلم شعله ور، واکنش های بسیاری در پی داشت. عده ای که از بیماری اوتیسم مژگان صابری بی خبر بودند، او را به باد تمسخر گرفتند و نسبت های ناروایی به بازیگر زن فیلم شعله ور دادند. رضا رشیدپور مجری برنامه هفت از انتشار تمسخر آمیز عکس های مژگان صابری بازیگر فیلم شعله ور در فضای مجازی انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حضور مژگان صابری (بازیگر زن دچار بیماری اوتیسم) در نشست خبری فیلم شعله ور، واکنش های بسیاری در پی داشت… عده ای که از بیماری اوتیسم مژگان صابری بی خبر بودند، او را به باد تمسخر گرفتند و نسبت های ناروایی به بازیگر زن فیلم شعله ور دادند. رضا رشیدپور مجری برنامه هفت از انتشار تمسخر آمیز عکس های مژگان صابری بازیگر فیلم شعله ور در فضای مجازی انتقاد کرد.

علت حرکات عجیب مژگان صابری

مژگان صابری در کنفرانس مطبوعاتی جشنواره فجر حرکاتی نمود که توجه بسیاری از افراد را به خود جذب کرد.اما علت حرکات عجیب مژگان صابری در این نشست بیماری اوتیسم بود.در ادامه این مقاله بیشتردر این باره بخوانید.
در کنفرانس مطبوعاتی جشنواره فجر مژگان صابری در حالی حضور داشت که حرکات مژگان صابری برای عده ای عجیب به نظر آمد تا جایی که ویدیو حرکات عحیب مژگان صابری در فضای مجازی به سرعت منتشر شد.عنوان ویدیو حرکات عجیب بازیگر شعله ور و یا حرکت عجیب مژگان صابری بود که پس ازآنکه علت این رفتار مشخص شد بسیاری از منتشر کنندگان خبر با حذف ویدیو از این بازیگر و تمام بیماران اوتیسمی عذرخواهی نمودند.
پس از انتشار ویدیو حرکات مژگان صابری، مشخص شد که دلیل این رفتار از سوی بازیگر فیلم شعله ور بیماری مژگان صابری بوده است.مژگان صابری پیشتر در گفتگوهایش اعلام داشته که مبتلا به بیماری اوتیسم است. اما اینکه چگونه توانسته با داشتن بیماری اوتیسم در مقابل دوربین بازی کند،بسیار تفکر برانگیز بوده و به جای تمسخر افرادی که با این بیماری شناخت ندارند باید تحسین شود.

اوتیسم بیماری مژگان صابری چیست؟

اوتیسم یک شرایط پیچیده‌ی عصبی-رفتاری و شامل اختلالاتی در تعاملات اجتماعی و رشد کلامی و مهارت‌های ارتباطی همراه با رفتارهای تکراری و سخت است و به دلیل گستردگی علائم بیماری آن را اختلال طیف اوتیسم (ASD) می‌نامند. این بیماری شامل اختلال در طیف وسیعی از علائم و مهارت‌ها در سطوح مختلف است.

واکنش مجری برنامه هفت به تمسخر مژگان صابری

رضا رشیدپور در واکنش به تمسخر مژگان صابری در فضای مجازی گفت: یاد بگیریم به استهزا نکشیم! دلایلی دارد که شاید آن را توضیح دادم… قضاوت های ما عواقب بدی را برای دیگران دارد.

 

Share