آیت الله قربانی مطرح کرد:

عشق به خدمت در وجود مسئولان نهادینه شده است | تنها از گردشگری نمی‌توان نیازهای کشور را تامین کرد

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار ارائه راهکارهای مناسب به منظور ایجاد اشتغال پایدار توسط مسئولان در جامعه شد و گفت: مسئولان با ارائه برنامه و اجرای آن مردم را نسبت به انقلاب امیدوارتر کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در دیدار با عیسی کلانتری، معاون رئیس جمهور با اشاره به وجود ۳۰ هزار هکتار باغ چای در شمال کشور اظهار کرد: اگر باغ‌های چای را بتوان توسعه داد موجب ایجاد اشتغال در منطقه می‌شود.

وی در ادامه به وجود زمینه‌های گردشگری در گیلان اشاره کرد و افزود: گردشگری شرایط ویژه‌ای دارد و تنها از این طریق نمی‌توان نیازهای کشور را تامین کرد.

امام جمعه رشت، خواستار ارائه راهکارهای مناسب به منظور ایجاد اشتغال پایدار توسط مسئولان در جامعه شد و بیان کرد: مسئولان با ارائه برنامه و اجرای آن مردم را نسبت به انقلاب امیدوارتر کنند.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه عشق به خدمت در وجود مسئولان نهادینه شده است، تصریح کرد: مسئولان باید مسائل را با مقام معظم رهبری درمیان بگذارند.

وی بر ارائه راهکارهای علمی توسط مسئولان محیط زیست به منظور توجیه مدیران و نمایندگان مجلس در راستای برطرف کردن مشکلات تأکید کرد و گفت: در این کشور طبق فرموده امام(ره) «نمی‌توانیم» معنا ندارد و با بهره‌گیری از علم و دانش می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به رئیس سازمان محیط زیست، متذکر شد: امیدوارم با آموزه‌های اسلامی و تعلیمات دینی که دارید، بتوانید مشکلات زیست‌محیطی کشور را برطرف کنید.

آیت‌الله قربانی در پایان استان گیلان را دارای عرصه‌های مستعد برای اشتغال‌زایی عنوان کرد.

Share