ابراهیم چیرانی: استفاده درست از منابع انسانی در رشد دانشگاه موثر است

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا معرفی شد

دکتر ابراهیم چیرانی اظهار کرد: ما باید بتوانیم تا از قابلیت ها و توانمندی های حاضر در واحدهای دانشگاهی استان گیلان بخوبی استفاده کنیم که یکی از منابع بسیار خوب ما در واحد های دانشگاهی، استفاده درست از منابع انسانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی مراسمی با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا معرفی شد.

دکتر ابراهیم چیرانی دبیر هیأت امناء و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا که با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا در دفتر ریاست این واحد دانشگاهی برگزار شد، با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی برای جهانیان باعث شد تا ما احساس مسولیت بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی در زمینه اقتصاد در کشور وجود دارد که خوب از آن استفاده نکرده ایم و در این بین دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از نهادهای کشور هست که بعد از انقلاب اسلامی با دورنمای خاصی بوجود آمد، در شرایط خاص و سختی ادامه فعالیت داد و در حال حاضر تجربیات مفید زیادی در کوله بار خود دارد.

چیرانی افزود: ما باید بتوانیم تا از قابلیت ها و توانمندی های حاضر در واحدهای دانشگاهی استان گیلان بخوبی استفاده کنیم که یکی از منابع بسیار خوب ما در واحد های دانشگاهی، استفاده درست از منابع انسانی است چرا که هر چه قدر قابلیت های خوبی داشته باشیم بدون منابع انسانی استفاده از این قابلیت ها بی معنی است و ما باید با استفاده از منابع انسانی در جهت رشد دانشگاه اقدام کنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تاکید کرد: منابع انسانی دارای شروط مختلفی است که یکی از آنها همدلی در شرایط سخت اقتصادی است و باید برسیم به نقطه ای که اعضای هیات علمی و کارکنان انگیزه درست برای انجام امور دانشگاه را داشته باشند چرا که مشکلات باعث خواهد شد تا همدلی و اعتماد بوجود آید و در حال حاضر بیشتر واحد های دانشگاهی در سطح استان نیازمند این همدلی و همراهی هستند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان خاطرنشان کرد: بدون همدلی اساتید و کارکنان علاوه بر داشتن منابع، این راه پیمودنی نیست و باید رؤسای واحدهای دانشگاهی استان در این راستا قدم های اساسی برداشته و از توانمندی همه افراد در کنار منابع استفاده کنند.

چیرانی تصریح کرد: مسئولین واحدهای دانشگاهی باید با استفاده از تجربیات افراد در جهت افزایش درآمد های غیرشهریه ای تلاش کنند و با پیش بینی درست در برنامه توسعه آنقدر خوب عمل کنند تا از فرصت ها استفاده کرده و شرایط بد را تبدیل به خوب کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان همچنین بیان کرد: ما باید بتوانیم آینده را به شکل روشن دیده و برای آن برنامه ریزی کنیم حتی در بدترین شرایط اقتصادی باید از توانمندی های ویژه افراد در واحد دانشگاهی استفاده کرده تا در سال آینده شرایط از سال جاری بهتر شود.

در پایان با قدردانی از زحمات دکتر آزاد خلیلی موسوی، دکتر اورنگ استقامت به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا معرفی شد.

Share