جهت پخش در نوروز سال آینده؛

ساخت سریال «کریم تاکسی» در گیلان و مازندران

سریال «کریم تاکسی» هفته آینده وارد پیش تولید خواهد شد. این مجموعه در ۷۲ قسمت تولید می شود که فقط بخشی از آن در تهران مقابل دوربین می رود و باقی سکانس ها در استان های گیلان و مازندران تولید خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از بانی فیلم، سریال «کریم تاکسی» هفته آینده وارد پیش تولید خواهد شد. این مجموعه در ۷۲ قسمت تولید می شود که فقط بخشی از آن در تهران مقابل دوربین می رود و باقی سکانس ها در استان های گیلان و مازندران تولید خواهد شد.

در این مجموعه بازیگرانی بومی استان های گیلان و مازندران حضور خواهند داشت و به گفته کارگردان قرار است که چند بازیگر شناخته شده تهرانی هم در این کار بازی کنند که در حال حاضر مذاکره برای انتخاب بازیگران در حال انجام است.

«کریم تاکسی» داستان شخصیت جوانی است که پس از گذراندن دوران سربازی و دانشگاه به دنبال کار می گردد و دراین راه با چالش هایی روبرو می شود که مضمون اصلی داستان این سریال را شکل می دهد.

این مجموعه در قالب طنز ساخته می شود و لازم به ذکر است باتوجه به تعداد کثیر عوامل و بازیگران در هر استان و نظر به استفاده از عوامل بومی در سریال مذکور در راستای توسعه و بستر سازی راهبردهای در نظر گرفته شده سعی شده است بازیگران این سریال تلویزیونی از علاقه مندان دارای شرایط بازیگری و تخصص لازم تماما از استانها ی مربوطه در نظر گرفته شود.

این مجموعه با هماهنگی به عمل آمده از سوی سازمان بسیج هنرمندان تهران با ۱۴ استان منتخب شکل می گیرد.

غلامرضا ابوالقاسمی نویسنده و کارگردان این کار است و نادیا تربتی و علی غلامی تهیه کنندگان آن هستند.

«کریم تاکسی» نوروز سال آینده از شبکه استانی و یکی از شبکه های سراسری پخش خواهد شد.

Share