شهيدی كه بعد از 29 سال به ديارمیرزا باز می‌گردد

زمان تشییع پیکر شهید علیرضا آفرین در رشت اعلام شد

پیکر مطهر شهید علیرضا آفرین در ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز سه شنبه یکم اسفندماه ۱۳۹۶ در محل سپاه قدس گیلان واقع در پل عراق تشییع و سپس در مسجد آقا سید ابراهیم بخش سنگر شهرستان رشت به خاک سپرده خواهد شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس، شهید علیرضا آفرین بعد از گذشت ۲۹ سال در شهرستان رشت خبر داد.
سرهنگ” محمدرضا جعفری خیرخواه” در تشریح این خبر گفت: پیکر مطهر شهید علیرضا آفرین در ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز سه شنبه یکم اسفندماه ۱۳۹۶ در محل سپاه قدس گیلان واقع در پل عراق تشییع و سپس در مسجد آقا سید ابراهیم بخش سنگر شهرستان رشت به خاک سپرده خواهد شد.
این مقام انتظامی شهداء را سرمایه معنوی و نماد صبر و استقامت جامعه اعلام و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقاء و استحکام انقلاب اسلامی و تضمین کننده نظام در برابر تهدیدات دشمنان نظام است.
وی با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز ما ثمره خون پاک شهدا است، افزود: تا فرهنگ شهادت در بین جوانان وجود دارد این انقلاب در مقابل تمام هجمه‌های دشمن بیمه شده و توطئه‌هاآنها خنثی می‌شود.
سرهنگ خیرخواه راه شهدا را مسیر تقوا و اخلاص قلمداد کرد و بیان داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا موجب عزت و آبروی کشور است.
معاون اجتماعی پلیس گیلان حفظ و پاسداری از آرمانهای شهدا را یک وظیفه دانست و بر ترویج فرهنگ ایثار و معنویت در جامعه توسط خانواده های شهدا تاکید کرد.
وی با بیان اینکه شهادت عصاره همه ارزش های والای انسانی است، بیان داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از مقدس ترین اعمال است.
گفتنی است، شهید علیرضا آفرین سرباز ژاندرمری بوده که در سال ۱۳۶۷ در منطقه زبیدات عراق مفقود الاثر شد و اکنون پس از گذشت ۲۹ سال پیکر پاک این شهید بزرگوار به میهن اسلامی بازگشت.

Share