فرماندار انزلی در جلسه شورای اداری

رییس اداره‌ای که حوصله پاسخگویی به مردم و شهروندان را ندارند از مسئولیتش استعفا دهد

فرماندار انزلی با انتقاد شدید از عدم پاسخگویی برخی مسئولین به تماس‌های تلفنی فرمانداری گفت: بیکار نبوده و به دنبال احوال پرسی با برخی نیستم بنابراین باید تلفن‌های ثابت فرمانداری توسط مدیران پاسخ داده باشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا میرشمس مومنی زاده در نشست شورای اداری انزلی با بیان اینکه خلا آیت الله رفسنجانی هیچگاه پر نخواهد شد، افزود: ایشان در قبل و پس از انقلاب نقش بسزایی در کشور داشتند. با توجه به حقی که آیت‌الله رفسنجانی بر گردن ما دارد جا داشت که مراسمی در شهرستان برگزار کنیم که مصادف شد با شهیدان سانچی و ناوشکن دماوند.

فرماندار شهرستان انزلی در ادامه اظهار کرد: در ایام دهه فجر ۸۰ پروژه با ۳۹ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می‌شود و انتظار داریم تا افتتاح پروژه ماهیت مردمی داشته باشد و با حضور اقشار مختلف جامعه صورت گیرد.

وی افزود: پایان سال مدیران باید در قالب اقتصاد مقاومتی گزارش عملکرد بدهد و این موضوع را در دو شورای اداری قبلی اعلام کردم و در شورای اداری بعد که در اسفند ماه است دریافت خواهید کرد.

مومنی زاده یادآور شد: طرح بوم گردی و تکاپو در راستای اقتصاد مقاومتی بسیار مهم است و همه مسئولین مربوطه باید به خوبی در این راستا عملکرد مناسبی داشته باشند در غیر این صورت در سال جدید دیگر آنها را به عنوان همکار قبول نمی‌کنیم.

وی با انتقاد شدید از عدم پاسخگویی برخی مسئولین به تماس‌های تلفنی فرمانداری گفت: بیکار نبوده و به دنبال احوال پرسی با برخی نیستم بنابراین باید تلفن‌های ثابت فرمانداری توسط مدیران پاسخ داده شود. رییس اداره‌ای که حوصله پاسخگویی به مردم و شهروندان را ندارند باید از مسئولیت خودش استعفا دهد.

فرماندار انزلی اظهار داشت: پروژه‌های بزرگی در شهرستان در حال اجراست که جا دارد از مهندس خسته‌بند نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس تقدیر و تشکر دارم زیرا به ریز پیگیر تمام پروژه‌های شهرستان در استان، شهرستان و کشور هستند.

مومنی زاده با بیان اینکه همه باید به مردم خدمت کنیم و تلاشمان را افزایش دهیم، گفت: شهرداری و شورا مشکلات متعددی دارند ولی خوب دارند کار می‌کنند و با فرمانداری بسیار هماهنگ هستند.

فرماندار انزلی در پایان رسانه‌ها را یکی از ارکان توسعه دانست و گفت: از اصحاب رسانه شهرستان تقدیر می‌کنم که حلقه واسط بین مردم و مسئولین هستند.

Share