اینستاگردی

روزی که باران کوثری در رشت بغض کرد+عکس

باران کوثری که این روزها در رشت حضور دارد از حضور م. موید برای دیدن نمایش «فعل» خبرداد.

به گزارش سرویس رصد فضای مجازی دیارمیرزا نمایش فعل به نویسندگی و کارگردانی محمد رضایی‌راد و بازیگری میلاد رحیمی، باران کوثری، به‌آفرید غفاریان، فربد فرهنگ، رزیتا علیزاده، روجا جعفری، فرنوش نیک‌اندیش و سمانه حسینی از ۴ تا ۹ بهمن در تماشاخانه هامون رشت یه روی صحنه رفته است.

باران کوثری ستاره سینمای ایران که یکی از بازیگران این نمایش است در صفحه اینستاگرام خود از حضور استاد م. موید برای دیدن نمایش «فعل» خبرداد.

این بازیگر زن سینما و تئاتر ایران نوشته است:

«دیشب افتخار داشتیم استاد م.موید در رشت به دیدن اجرامون اومدن. دعای خیر برامون کردن، از سادگی کلامشون بغضم گرفت. گفتن: چه مبارک ! چه خجسته ! خدا خیرتون بده که در این جهان، این کار رو می‌کنین».

کفتنی است محمد حسین مهدوی (م. موید) از مادری اهل رودسر و پدری لاهیجانی، در هفتم تیر سال ۱۳۲۲ متولد شد. وی از ۱۴ سالگی به سرودن شعر پرداخت و نخستین شعر خود را در مجله ادبی «خوشه» چاپ کرد. سپس آثار بیشتری از او در «جزوه شعر» و همچنین مجله «فردوسی» در طول سال‌های دهه ۴۰ منتشر شد.

در زمینه شعر مجموعه‌های «مگر با لبخند ماه»، «گلی اما آفتابگردان»، «تو کجاست؟»، «سیماب‌های سیمین»، «پروانه بی خویشی من» و «بی‌خوانش پرندگان» و مجموعه نثر «حسین علی» تاکنون از موید به چاپ رسیده است.

مجموعه شعر «گلی اما آفتابگردان» او در سال ۱۳۸۲ توسط نشر کارنامه جایزه مجموعه شعر برگزیده سال را به خود اختصاص داد.

Share