همزمان با دهه فجر

دیدار استاندار گیلان با خانواده شهید آیت الله احسانبخش+ تصاویر

استاندار گیلان عصر امروز با حضور در منزل آیت ا… احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان با خانواده این روحانی شهید دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مصطفی سالاری در این دیدار که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از مدیران ارشد استان برگزار شد با گرامیداشت ایام ا… دهه مبارک فجر، این ایام را فرصتی برای دیدار با خانواده معظم شهدا دانست و با اشاره به خدمات ماندگار آیت ا… احسانبخش در دوران انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: آیت ا… احسانبخش از سرمایه های انقلاب اسلامی می باشند و یاد و خاطره ی این عالم مبارز هیچگاه از اذهان مردم پاک نخواهد شد.

نماینده عالی دولت در گیلان نام و آوازه این روحانی شهید را سرمایه و افتخاری برای گیلان دانست و افزود: مسئولین ملی همواره از شجاعت این عالم مبارز در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و موضع گیری، قاطعیت و نوع تصمیم گیری ها در دفاع از حقوق مردم به نیکی یاد می کنند.

گفتنی است آیت الله صادق احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در فروردین ماه ۱۳۶۱ در مسجد کاسه فروشان مورد حمله تروریستی قرار گرفت و پس از سال ها تحمل جراحت ناشی از این اقدام، چهاردهم خردادماه ۱۳۸۰ دعوت حق را لبیک گفت.

Share