سالاری: عروج این دریادلان قلب ملت ایران را دردمند ساخت

دیدار استاندار گیلان با تعدادی از خانواده شهدای گیلانی نفتکش «سانچی»+ تصاویر

استاندار گیلان با حضور در منزل شهید حامد بهاری و زوج شهید حسین جهانی و شهیده ساقی فعال از شهدای خدمت نفتکش سانچی، با خانواده این دریانوردان گیلانی در رشت دیدار و ابراز همدردی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، استاندار گیلان با حضور در منزل شهید حامد بهاری و زوج شهید حسین جهانی و شهیده ساقی فعال از شهدای خدمت نفتکش سانچی، با خانواده این دریانوردان  گیلانی در رشت دیدار و ابراز همدردی کرد.

مصطفی سالاری در دیدار با خانواده شهیدان گیلانی، حامد بهاری و زوج شهید حسین جهانی و شهیده ساقی فعال از شهدای خدمت نفتکش سانچی، ضمن ابراز همدردی با خانواده های این دریانوردان سرافراز، اظهار داشت: عروج این دریادلان برومند قلب همه ملت ایران را دردمند ساخت.

سالاری، سهم گیلان در حادثه دلخراش نفتکش سانچی را سهم بزرگی دانست و افزود: از تعداد ۳۲ نفر جان باختگان حادثه دردناک نفتکش سانچی ۹ نفر آن عزیزان گیلانی بودند.

نماینده عالی دولت در گیلان با عرض تسلیت این ضایعه دردناک به همه بازماندگان شهدای خدمت نفتکش سانچی اظهار داشت: این حادثه تلخ و تاسف بار مصیبتی سنگین برای همه کشور بوده وامیدواریم خداوند متعال به شما صبر عنایت فرماید.

استاندار گیلان با اشاره به سختی های کار در دریا اظهار داشت: سفرهای دریایی سفر پرمشقت و سختی است و انسان با فاصله از خشکی بیشتر به عظمت و بزرگی خداوند متعال پی می برد.

Share