شهدا می‌توانند شفاعت کننده 80 هزار نفر باشند

دیدار آیت الله قربانی با خانواده “شهید حامد بهاری مهندس دوم نفتکش سانچی”+تصاویر

نماینده ولی‌‌فقیه در استان گیلان و فرمانده سپاه قدس گیلان با خانواده شهید خدمت “حامد بهاری” مهندس دوم نفتکش سانچی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده ولی فقیه در گیلان تحمل از دست دادن عزیزان را سخت توصیف کرد و گفت: هدف دریانوردان نفتکش ایرانی حادثه دیده سانچی حفظ نظام در راستای اقتصاد مقاومتی بود.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در دیدار با خانواده شهید حامد بهاری هشکوائی، دریانورد نفتکش ایرانی حادثه دیده سانچی در رشت با اشاره به اینکه ملت ایران به طور یکپارچه از این حادثه اندوهگین هستند اظهار کرد: دل تمام ملت همراه خانواده شهدای نفتکش سانچی است.

وی، تحمل از دست دادن عزیزان را سخت توصیف کرد و افزود: هدف دریانوردان نفتکش ایرانی حادثه دیده سانچی حفظ نظام و در راستای اقتصاد مقاومتی برای مملکت بود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دریانوردان نفتکش سانچی جزو شهدا محسوب می‌شوند، تصریح کرد: در روایت داریم؛ شهدا می‌توانند تا ۸۰ هزار نفر از خانواده و اطرافیان خود را شفاعت کنند.

آیت‌الله قربانی، حضور در جمع خانواده شهدا را افتخاری برای مسؤولان خواند و بیان کرد: امیدواریم شفاعت شهیدان شامل حال ما شود.

پدر شهید حامد بهاری هشکوائی نیز در دیدار مذکور با قدردانی از حضور مسؤولان در کنار خانواده شهدای کشتی سانچی، گفت: مسؤولان با حضور در جمع خانواده شهدای حادثه دیده ابراز همدردی خود را اعلام می‌کنند.

Share