با صدور احکام جداگانه‌ای صورت گرفت

دو انتصاب در هیات‌های ورزشی گیلان

سرپرست روابط‌عمومی هیئت دومیدانی استان گیلان و همچنین مسئول کمیته روابط عمومی هیات کونگ‌فو شهرستان رشت منصوب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  طی حکمی از سوی «فرامرز احمدی» رئیس هیئت دومیدانی گیلان، «مهیار مرادی دورودخانی» از فعالان عرصۀ رسانه استان به سمت سرپرست روابط عمومی هیئت دومیدانی گیلان منصوب شد.

در این حکم خطاب به مرادی آمده است: «نظر به تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرستی روابط‌ عمومی هیئت دوومیدانی استان گیلان منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و استفاده از ظرفیت‌های موجود استان در اعتلای این رشته ورزشی پایه و مادر موفق و موید باشید».

انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی هیات کونگ‌فو شهرستان رشت

بابک بهاری رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان رشت طی حکمی تایماز رضابخش از فعالان رسانه‌ای گیلان را به عنوان مسئول کمیته روابط عمومی و ارتباطات هیات کونگ‌فو شهرستان رشت منصوب کرد.

در این حکم خطاب به رضابخش آمده است:«نظر به سوابق ارزشمند حضرتعالی در هنرهای رزمی، به موجب این ابلاغ جنابعالی را به سمت مسئول کمیته روابط عمومی و ارتباطات هیات کونگ‌فو شهرستان رشت به مدت یکسال منصوب می‌نمایم. امید است با یاری جستن از الطاف الهی و با توجه به توانمندی که از جنابعالی سراغ داریم از تمام ظرفیتهای خود نسبت به پیشرفت این ورزش جذاب بکار گرفته و در انجام امورات محوله موفق و موید باشید».

Share