در تذکر شفاهی:

دل‌خوش: آقایان در شورای عالی فضای مجازی چُرت می‌زنند |مطهری: برای شبکه اطلاعات ملی برنامه دارند

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس نسبت به فضای آلوده شبکه‌های فضای مجازی و عدم عملکرد صحیح شورای عالی فضای مجازی نسبت به این مورد انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، کاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز سه‌شنبه پارلمان طی تذکر شفاهی اظهارداشت: آقای مطهری! تذکر من در ارتباط با بهم ریختگی بازار مالی و پولی و بحث دلار و سکه است.

وی افزود: مردم می‌دانند که مسئولیت با بانک مرکزی است، خواهشمندم اکنون برای شرایط به وجود آمده در این بخش یا باید مسئولان آن را جمع کنند یا اینکه لااقل سود سپرده‌گذاران را در شرایط فعلی بالا ببرند تا پول‌ها به سمت بازار کاذب از بانک‌ها در بیاید و بانک‌ها از این وضعیت بیچارگی، بیچاره‌تر شوند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس همچنین خاطرنشان کرد: اخیراً قیر به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص یافته است، متاسفانه اکنون به هیچکدام از دستگاه‌های مربوطه قیر تحویل نمی‌شود و خواهشمنیدم این مورد بررسی قرار گیرند چرا که نقاط مختلف کشور در فصل سرما با مشکل مواجه هستند.

دلخوش در رابطه با سند زمین‌های روستایی باید بگویم بنیاد مسکن و مسئولان وزارت راه باید در این زمینه اقدام کنند.

وی در بخش پایانی تذکر خود عنوان کرد که ما فضای مجازی سالم را دوست داریم، بنده به مقام معظم رهبری عرض می‌کنم که آقایانی که در شورای عالی فضای مجازی هستند حرف شما را گوش نمی‌کنند، این شورا چه می‌کند؟ همه مشکلات مملکت از همینجا شروع می‌شود نه به خانواده شهید، نه به مردم عادی و نه مسئولان رحمی ندارد یعنی فضای مجازی ناسالم برای ما حرمت نگذاشته است، شورای عالی مجازی در آنجا از سه قوه هستند که تنها چُرت می‌زنند اینها وظیفه خود را والله نمی‌دانند یا دارند خیانت می‌کنند در حالیکه باید در راستای سالم‌سازی فضای مجازی کمک کنند و مقابل فضای ناسالمی که جامعه را بی‌حرمت می‌کند بایستند، جامعه ما دینی است، لازم است که در این رابطه تذکراتی صورت گیرد.

علی مطهری در پاسخ به تذکر دل‌خوش اظهارداشت: اتفاقاً ۲ روز گذشته آقای فیروزآبادی به جلسه هیأت رئیسه آمد و گزارش کاملی از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ارائه داد و بنا شد یک روز هم در جلسه علنی مجلس حضور یابد و در این رابطه گزارش دهد. (البته پس از بررسی لایحه بودجه ۹۷)

وی افزود: آقای فیروزآبادی در جلسه‌ای که با هیدت رئیسه داشت نکات بسیار مهمی را مطرح کرد و اینگونه نیست که این مسئله رها شده باشد و برای شبکه اطلاعات ملی هم برنامه‌هایی دارند که در صحن علنی توضیح خواهند داد.

Share