فرمانده انتظامی شفت خبر داد:

دستگیری سارقان بقعه متبرکه با بیش از ۷۶میلیون پول نقد در شفت

سرهنگ علی صداقت از دستگیری سارقان بقعه متبرکه با بیش از ۷۶میلیون ریال پول نقد در این شهرستان خبر داد و افزود: ماموران پلیس آگاهی درحین گشت زنی در نیمه های شب گذشته به یکدستگاه سواری پراید که اقدام به پوشاندن پلاک های خودرونموده بود،مشکوک شده و دستور توقف خودرو را صادر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شفت از دستگیری سارقان بقعه متبرکه با بیش از ۷۶میلیون ریال پول نقد در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی صداقت در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی درحین گشت زنی در نیمه های شب گذشته به یکدستگاه سواری پراید که اقدام به پوشاندن پلاک های خودرونموده بود،مشکوک شده و دستور توقف خودرو را صادر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان به محض رویت ماموران اقدام به فرارکرد، افزود: خودرومتهمان پس از تعقیب و گریز توسط گشت های مشترک ماموران انتظامی و بسیجیان منطقه، در یک کوچه بن بست متوقف شد.

وی با اعلام اینکه پس از دستگیری متهمان۴۱ و۴۷ساله، در بازرسی از خودرو ۷۶ میلیون ریال وجه نقد و یک رشته زنجیر طلا کشف شد، بیان داشت: متهمان در تحقیقات ماموران پلیس آگاهی اعتراف کردند که شب گذشته مبلغ فوق را از یکی از بقاع متبرکه منطقه سیاهمزگی سرقت کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت در پایان با تاکید براینکه رعایت هشدارهای پلیسی شرایط را برای پیشگیری از سرقت فراهم می کند، گفت: نصب دوربین مداربسته و قفل های مطمئن و حضور خادمان بقاع متبرکه در مساجد از راه های پیشگیری ازوقوع سرقت و جرائم دراماکن هستند.

Share