حمید روحانی در رشت مدعی شد:

در ۴ سال گذشته لیبرالیسم اجازه پیشرفت انقلاب را نداد| قانونی‌کردن استمناء و کورتاژ برای نابودی تفکر انقلابی

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: افرادی به‌یک‌باره در رأس حکومت قرار گرفتند و خود را انقلابی معرفی کردند درحالی‌که هرگز در پیروزی این انقلاب نقشی نداشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حمید روحانی امشب در همایش تجلیل از پیشکسوتان انقلاب اسلامی در استان گیلان در سالن همایش‌های مخابرات گلسار اظهار کرد: امروز ما در خطرناک‌ترین شرایط هستیم و با هجمه‌های استکبار جهانی به انقلاب، آرمان‌ها و ارزش‌های خود مواجهیم.

وی با بیان اینکه دشمن با مطالعات گوناگون و بررسی‌های دقیق ریشه‌های انقلاب اسلامی را شناخته است، گفت: دشمنان نظام اسلامی دانستند که نمی‌توانند با ترور، ایجاد فتنه‌های گوناگون به این نظام و انقلاب ضربه‌ای وارد کنند.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانش‌نامه انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه دشمن راه‌های خطرناکی را برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی در پیش گرفت است، بیان کرد: راه‌هایی که امروز دشمن در پیش‌گرفته بسیار خطرناک است زیرا از طریق روحانی‌نماها، آقازاده‌ها، وابستگان به امام و آقازاده‌هایی که نان پدر شهیدشان را می‌خورند ولی راه او را درک نکرده‌اند سعی در ایجاد فتنه دارد.

روحانی با اذعان به اینکه میراث‌خواران انقلاب هرگز در انقلاب حضور نداشتند، گفت: افرادی به‌یک‌باره در رأس حکومت قرار گرفتند و خود را انقلابی معرفی کردند درحالی‌که هرگز در پیروزی این انقلاب نقشی نداشتند.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلابی‌نماها با در پیش گرفتن شیوه‌هایی مانند ترویج اشرافی‌گری و نکوهش تفکر انقلابی در فکر آسیب زدن به انقلاب هستند افزود: این تفکر سعی می‌کند با بیان کلمه سازگاری و پذیرش بحث ۲۰۳۰ به انقلاب آسیب بزند.

وی با برشمردن ویژگی‌های فرد انقلابی تصریح کرد: یک فرد انقلابی معتقد به ولایت‌فقیه، ظلم‌ستیز، مردمی، پاک‌باخته و جان‌برکف بوده و در برخورد با مردم با راستی و درستی سخن می‌گویند.

روحانی با اشاره به سخن بسیاری از افراد که می‌گویند با شعار نمی‌توان مشکلات مردم را حل کرد گفت: آن‌ها نیز افرادی هستند که خود شعار را سرلوحه کار خود می‌دانند.

 رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانش‌نامه انقلاب اسلامی با اذعان به حضور افرادی که انقلاب را به عقب برگردانده و درهای کشور را به روی آمریکا و استکبار جهانی بازکرده‌اند، گفت: این افراد به نیروهای انقلابی اجازه کار نمی‌دهند و نسبت به استمرار آرمان‌های انقلاب بی‌توجه هستند.

وی پیروزی ایران در جنگ تحمیلی و پشت سر گذاشتن ترورهای داخلی را مرهون انقلاب شکوهمند اسلامی دانست و بیان کرد: متأسفانه در این سال‌ها افرادی بوده و هستند که بسیار چوب لای چرخ پیشرفت کشور گذاشته و اجازه پیشرفت ندادند.

روحانی با بیان اینکه در چهار سال گذشته لیبرالیسم اجازه پیشرفت انقلاب را نداد، تصریح کرد: در این مدت لیبرال‌ها خواستند تا با شعار اسلام به اهداف خود دست پیداکرده و پای آمریکا را به این کشور باز کنند.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانش‌نامه انقلاب اسلامی با اذعان به پیشبرد اهداف لیبرال‌ها با شعارهای اسلامی و تفکر روحانیت گفت: این افراد به بهانه جهانی‌شدن در پی تحقق اهداف خود هستند و می‌خواهند ایرانی‌ها سراپا غربی شوند و تفکرات غرب‌گرایانه داشته باشند.

وی با اشاره به تفکر سازگاری با غربی‌ها و ترویج آن در جامعه اظهار کرد: در فرایند جهانی‌شدن به معنای پیروی از اسلام آمریکایی سخن گفتن از استقلال بی‌معنی خواهد بود.

روحانی با تأکید بر اینکه امروز ملت ایران به خود می‌بالد که توانسته است استقلال کامل را به دست آورد، افزود: امروز هیچ قدرتی به خود اجازه نمی‌دهند که در امورات داخلی ایران اسلامی مداخله کند.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانش‌نامه انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری استقلال را یکی از مؤلفه‌های آزادی دانست و بیان کرد: دشمنان به دنبال این هستند تا استقلال را از مردم این کشور بگیرند.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد سلطه آمریکا بر ایران را پیشرفت تلقی می‌کنند، تصریح کرد: ایران اسلامی شاهد نقشه‌های زیرکانه و خائنانه‌ای همچون بحث ۲۰۳۰ بوده است و در تحقق آن طبق بخشنامه‌ای آیات جهاد، شهادت و دفاع از آموزش‌وپرورش از کتب مدارس حذف‌شده است.

روحانی با اشاره به برنامه‌های موجود در کشور برای تحقق اهداف ۲۰۳۰ گفت: در پی این اقدام دستور داده شد تا آموزش قرآن کریم برای دانش آموزان زیر ۱۰ سال حذف شود و ایران اسلامی طی اقدامات مختلف در آینده شاهد کاهش جمعیت باشد.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانش‌نامه انقلاب اسلامی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ۲۰۳۰ این است که کشورهای اسلامی در آینده از داشتن نیروهای جوان و فعال محروم باشد، افزود: با اقداماتی نظیر برداشتن رحم زنان باردار در هنگام وضع حمل، تزریق واکسن عقیم‌سازی و ترویج افزایش سن ازدواج با شعار فرزند کمتر زندگی بهتر در تحقق این هدف گام برداشته‌اند.

وی با بیان اینکه قانونی کردن استمناء و کورتاژ برای نابودی تفکر انقلابی در آینده است، گفت: تا این سازشکاران در رأس قدرت قرار دارند هیچ‌یک از مشکلات مردم حل نخواهد شد.

روحانی با بیان اینکه رهبر انقلاب با مذاکره مخالف نیستند بلکه آن را بیهوده می‌دانند بیان کرد: اگر برجام اول شکست نمی‌خورد برجام‌های دیگری از سوی دشمن ایجاد می‌شد.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانش‌نامه انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه سکوت در برابر توطئه‌ها جایز نیست، گفت: باوجود توصیه رهبر انقلاب برای حمایت از کالای داخلی نرخ کالاهای اساسی ۴۰ تا ۷۰ درصد افزایش‌یافته و ملت ما در تأمین مایحتاج زندگی دچار مشکل هستند.

وی با اذعان به اینکه برخی وکیل الدوله‌ها در مجلس اجازه نمی‌دهند نمایندگان انقلابی فعالیت کنند بیان کرد: تا زمانی که لیبرالیست تحت عنوان اصلاح‌طلب در کشور نفوذ دارد نمی‌توان برای کشور کاری کرد.

Share