رئیس کمیته امداد در رشت

در مسکن مددجویی و مسکن روستایی گیلان در کشور سرآمد بوده است

فتاح با اشاره به پرداخت سه هزار میلیارد تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان گفت: دو هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در بودجه ۹۷ اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، سید پرویز فتاح پیش از ظهر امروز در مراسم نمادین و هم‌زمان بهره‌برداری از یک هزار و ۷۰۰ مسکن محرومان در سالن شهدای ناجا در رشت با اشاره به اینکه پنج و نیم در صد کل کشور تحت پوشش کمیته امداد هستند اظهار کرد: در گیلان نیز هفت درصد تحت پوشش کمیته امداد هستند و باید به این استان نگاه ویژه‌ای کرد.

وی افزود: حقوق مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در سال ۹۶ دو برابر شده است که اقدام خوبی بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه امسال سه هزار میلیارد تومان برای تسهیلات قرض‌الحسنه مددجویان لحاظ شده است، گفت: از ابتدای بهمن ۹۵ درصد جذب‌شده و تا پایان سال به ۱۰۰ در صد می‌رسیم  که این میزان در استان گیلان تاکنون ۷۴ درصد بوده است.

وی با بیان اینکه در بودجه ۹۷ حدود دو هزار میلیارد تومان برای تسهیلات اشتغال لحاظ شده است، گفت: هیچ ردیفی در بودجه تاکنون به این اندازه اضافه نشده است  و همکاری خوبی بین مجلس و دولت برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر وجود دارد.

فتاح  با بیان اینکه کمیته امداد باید  نقش مهربانی داشته باشد گفت: در کنار مهربانی باید مسئولیت‌پذیر و سخت‌گیر بود و با همراهی ملی باید به مسیری رفت که جامعه هدف را به خوداتکایی رساند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه در ۱۰ ماه ابتدایی امسال ۲۰ درصد کمک‌های مردم نسبت سال ۹۵ افزایش پیدا کرده است گفت: یک هزار ۵۰۰ میلیارد تومان کمک مردمی گیلانیان به کمیته امداد در ۱۰ ماه امسال بوده است.

وی با اینکه در مسکن مددجویی و مسکن روستایی گیلان در کشور سرآمد بوده است، گفت: سپاه یک هزار واحد را ساخته و توانایی ساخت دو هزار واحد مانده را نیز دارد پس باید تلاش کرد که دو هزار واحد دیگر به‌زودی ساخته شود.

Share