دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان

داعشی‌های فرهنگی، حجاب و حیای زنان و مردان را مورد هدف قرار داده‌اند

مهدوی تصریح کرد: دشمن راس الایمان‌ها را نشانه گرفته است و با شبه، تردید و وسوسه‌های هوس انگیز موجب دلسردی مردم شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام سعید مهدوی در افتتاحیه فیلم‌ج شنواره عمار ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار داشت: بسیاری از مدافعین حرم مانند شهید سیرت نیاها از وطن هجرت کردند تا در مقابل عروسک های نظام سلطه داعشی تکفیری مقاومت کنند.

وی با بیان اینکه حقیقت جنگ و تقابل حق و باطل این است که دامنه جنگ نرم بیشتر از دشمنی و عداوت داعشی های تکفیری است، افزود: ما در حوزه فرهنگ و رسانه نیز داعشی داریم که سر افراد را ذبح نمی کنند بلکه ایمان و حق و تقوای افراد را ذبح می کنند.

مهدوی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم بویژه شهید سیرت نیاها پیش از آنکه مجاهد و مدافع حرم اهل بیت باشند در حوزه فرهنگ مجاهدت می کردند و مدافع حریم دین و اهل بیت بودند.

وی افزود: در گوشی‌های موبایل و فضاهای رسانه ای هجمه های زیادی علیه دین خدا با پشتوانه و کمک های‌مالی و همه جانبه رژیم سلطه و استکبار وجود دارد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه نظام اسلامی مورد هجمه و شبیخون فرهنگی دشمن قرار گرفته است، افزود: در کشور عده ای به حریم اهل بیت در غالب فیلم سازی، مستند سازی ایمان و تقوای مردم را نشانه گرفته اند.

مهدوی با بیان اینکه‌ خطر تکفیری‌های داعشی فرهنگی از داعشی‌های نظامی خیلی بیشتر است، افزود: چون صورت و عمل تکفیری‌های نظامی داعشی انزجار کننده است. داعشی‌های فرهنگی، حجاب و حیای زنان و مردان را در فیلمهای داخلی و ماهواره ای مورد هدف قرار داده اند و با نشر روابط نامشروع، بی‌حیایی، دین و روحانیت ستیزی در قالب هنر طیف عظیمی از مردم و جوانان را هدف قرار داده اند.

وی تصریح کرد: دشمن راس الایمان‌ها را نشانه گرفته است و با شبه، تردید و وسوسه‌های هوس انگیز موجب دلسردی مردم شده است.

مهدوی با بیان اینکه جشنواره عمار صف کشی مردمی امت هنرمند برای دفاع از دین و هویت ایرانی در قالب هنر و به نوعی آتش به اختیار است، افزود: برخی مواقع دستگاه‌های متولی در حوزه هنر و فرهنگ وظیفه خود را به خوبی انجام نمی‌دهند که در مقابل جوانان مومن در حوزه فرهنگ و رسانه با عنوان جشنواره عمار وارد عمل می‌شوند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه جشنواره عمار لبیک گویی به مولای زمان در حوزه هنر، فرهنگ و رسانه است، افزود: این اقدام کمتر از مجاهدت به عنوان‌رزمنده مدافع حرم در سوریه نیست و گاهی یک‌کار فرهنگی و اثر هنری بسیار می تواند در دفاع از حریم دین و ولایت موثر باشد.

مهدوی ادامه داد: یکی از خصوصیت مدافعین حرم امر به معروف و نهی از منکر در حوزه فرهنگی است و جشنواره عمار یک نوع امر به معروف و نهی از منکر مدرن رسانه ای آخرالزمانی و آتش به اختیار است.

وی اظهار کرد: تخریب‌ها علیه باورهای دینی از طریق هنر و رسانه همیشه وجود داشته است و اخیرا به اوج خود رسیده است و هرچقدر به ظهور امام زمان(عج) نزدیک می‌شویم فعالیت شاخه هنری در دنیا بیشتر می شود که بر این اساس مومنان برای رسیدن به حکومت جهانی می بایست زمینه ساز فرهنگی و رسانه ای مسلح به سلاح علم و هنر شوند تا از حریم الهی و باورهای دینی دفاع کند.

Share