فرماندار انزلی

خود را مکلف به حمایت از ملوان می‌دانم | استادیوم فرسوده انزلی بازسازی می‌شود

فرماندار بندرانزلی با بیان اینکه عمر استادیوم این شهرستان ۵۰ سال است گفت: استادیوم شهرستان بندرانزلی با اعتبار اولیه ۳۰ میلیارد ریالی بازسازی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در سومین روز از دهه مبارک فجر یک سالن ورزشی توسط بخش خصوصی با حضور میر شمس مومنی زاده فرماندار این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

مومنی زاده فرماندار بندر انزلی در مراسم افتتاح این مجموعه ورزشی با اشاره به نقش ورزش در سلامت و نشاط جامعه گفت: برای آنکه از یک جامعه سالم برخوردار باشیم، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی کافی نیست بلکه مهمترین مقوله ای که باید به آن توجه کنیم، پیشگیری برای حصول به یک جامعه سالم است و در بحث پیشگیری یکی از اقدامات بسیار مهم و تاثیرگذار، توسعه ورزش، فضاهای ورزشی، اماکن ورزشی و امکانات ورزشی می باشد.

وی به توانمندیهای بندر انزلی اشاره کرد و گفت: بندر انزلی شرایطی متمایز با استان و کشور دارد از این جهت که در کنار ظرفیت گردشگری، اقتصادی و تجاری، قطب ورزشی استان بلکه کشور هم محسوب می شود و سرشار از استعدادهای ورزشی، قهرمانان و پیش کسوتان ورزشی می باشد و دلهای مهربان مردم این شهرستان آغشته از عشق به ورزش، قهرمانان ورزشی و ورزشکاران است. از این جهت مسئولیت ما به عنوان خدمتگزاران مردم در جهت حمایت از ورزش، مسئولیتی بسیار سنگین است.

فرماندار بندر انزلی حمایت از ورزش را ضامن ارتقاء سلامت عنوان نمود و گفت: تلاش ما این بوده و هست که در حمایت از توسعه امکانات ورزشی بکوشیم و در همین راستا استادیوم پنجاه ساله و فرسوده این شهرستان را با اعتبار اولیه سی میلیارد ریال در دست اجرا داریم و خود را مکلف به حمایت موثر از باشگاه ملوان میدانیم که عشق مردم انزلی بلکه استان و هموطنان ما در اقصی نقاط کشور است.

 

Share