در بازار خودرو چه خبر است؟

خودروهای داخلی ۷۰۰ تا ۲ میلیون تومان گران شد+جدول قیمت خودرو

امروز خودروهای ۲۰۶، ۴۰۵، سمند نسبت به روز گذشته با افزایش قابل توجه قیمت‌ها روبه رو شده است که این موضوع را فعالان بازار عرضه محدود شرکت‌های خودروسازی اعلام می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، امروز قیمت خودروهای داخلی هم مانند نرخ دلار لحظه ای در حال تغییر است به نحوی که در حال حاضر بازار شاهد رشد ۷۰۰ تا ۲ میلیون تومانی قیمت‌ها در انواع خودروهای داخلی است.

امروز خودروهای ۲۰۶، ۴۰۵، سمند نسبت به روز گذشته با افزایش قابل توجه قیمت‌ها روبه رو شده است که این موضوع را فعالان بازار عرضه محدود شرکت‌های خودروسازی اعلام می‌کنند. به اعتقاد فروشندگان خودرو با وجود آنکه خودروسازان طرحهای مختلفی را به مناسبت دهه فجر برای فروش محصولات خود درنظر گرفته‌اند اما هیچ کدام تحویل روز نداشته و در قالب این طرح‌ها محصولات را در خرداد و تیرماه سال آینده تحویل مشتریان می‌دهند.

در حال حاضر ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۷۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ با رشد یک میلیون تومانی با قیمت ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو پارس با رشد یک میلیون تومانی با قیمت ۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو پارس TU5 با رشد ۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۴۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

همچنین پژوه ۲۰۷ دنده‌ای نیز با رشد ۲ میلیون تومانی با قیمت ۴۸ میلیون تومان، ۲۰۷ اتوماتیک با رشد یک میلیون تومانی با قیمت ۵۴ میلیون تومان، ساندرو استپ وی با رشد ۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۶۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۵ تیپ ۵ با رشد ۴۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، H30 با رشد ۳ میلیون تومانی با قیمت ۴۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار امروز به شرح زیر است:

Share