دادستان کل کشور:

خط اعتراض به حق مردم از خط توطئه دشمن جداست | در بارش برف شاهد ضعف مدیریتی بودیم

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه خط اعتراض به حق مردم را باید از خط توطئه دشمن جدا کرد گفت: اینکه اولین وظیفه و مسولیت رئیس جمهور یک کشوری همچون آمریکا این است که صبح که از خواب برمی خیزد توتیت می کند و به اغتشاشگران خط می دهد نشانگر این است که در پشت پرده چه می گذرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از میزان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در مراسم رونمایی از سامانه مجازی آموزش ضابطین ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: در آستانه دهه خجسته فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند ایران هستیم، ضمن آرزوی علو درجه برای بنیان گذار جمهوری اسلامی و همه شهدای گرانقدری که پیروزی این انقلاب تا به امروز ثمره خون آن عزیزان بوده است را گرامی داشته و این ایام باشکوه را به همه مردم و نیرو‌های مقتدر و خستگی ناپذیر مسلح و نیروی انتطامی تبریک عرض میکنم.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری ادامه داد: در ابتدا وظیفه خود می‌دانم هم به عنوان یک شهروند و هم به عنوان یک مسول قضایی از زحمات ارزشمند نیروی انتظامی در طول سال‌ها و در همه عرصه‌ها و خصوصا حضور مقتدرانه اش در حوادث و اغتشاشات ماه گذشته که توسط دشمن نابکار طرح ریزی و هدایت می‌شد تشکر کنم، این دستگاه با تدبیر و حوصله قابل تحسین و دادن هزینه‌های ارزشمندی این قائله و اغتشاش را به آرامش تبدیل کرد از فرماندهی محترم نیروی انتظامی و معاونین مربوطه و همه نیرو‌هایی که در شهر‌های مورد هدف دشمن توانستند به وظیفه آرامش بخش خود به نحو مطلوب عمل کنند سپاسگزاری می‌کنم.

وی افزود: هرگز خدمات نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و استقرار ثبات در جامعه از انظار عامه مردم، مسولین و مقامات و خصوصا فرماندهی معظم کل قوا پوشیده نیست، این خدمات وقتی توام با حس اعتقاد، ایمان و ممزوج با معنویت باشد قطعا موید به عندالله خواهد بود. وقتی کار برای خدا و با هدف الهی باشد قطعا مورد عنایت خاص خداوند هم قرار می‌گیرد.

دادستان کل کشور تصریح کرد: در عهدنامه مالک اشتر آمده لشکریان و کسانی که مسولیت ایجاد امنیت را در کشور دارند، دژ محکمی برای جامعه هستند، چه در صحرای طبس آنگاهی که همه مردم در خواب بودند و دشمن به این کشور شبیخون زد و چه در میدان‌های دفاع مقدس در طول ۸ سال، خداوند این نیرو‌ها را مورد حمایت قرار داد و با جنود غیبی خودش نصرت داد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه خدمت حتما باید توام با معنویت باشد تصریح کرد: اگر اینگونه باشد برای شما نیز اثر ارزشمند معنوی و لذت معنوی دارد و از طرفی مورد لطف و عنایت الهی خواهد بود، شما نیروی انتظامی نظام مقدسی هستید که با یک مجتهد عادل و انسان فرهیخته است و مسیر رسول اکرم و ائمه معصومین را طی می‌کند.

دادستان کل کشور اضافه کرد: حضرت فاطمه (س) در خطبه فدکیه به نکاتی اشاره می‌کتد که آن نکات امروز برای ما آموزنده است، در این خطبه می‌خوانیم خداوند ایمان را برای شما پاک کننده قرار داد یعنی ایمان مطهر انسان است، خداوند اطاعت ما اهل بیت را برای مردم موجب نظم قرار داد، امروز در جامعه ما محورر وحدت، ولی فقیه است همانگونه که امام خمینی (ره) بنیان گذار نظام اسلامی بود و در طول ده سال عمر پربرکتش در سختترین شرایطی که کشور هر روز مواجه با توطئه دشمن بود از کودتا تا درگیری‌ها و ۸ سال تهاجم همه جانبه دشمن بود ایشان محور قرار گرفت و توانست همه توطئه‌های دشمنان را در دهه اول این انقلاب دفع کند، رهبری داهیانه امام راحل و تصمیمات ولایت مدارانه آن بزرگوار بود. پس از رحلت امام در طول این ۲۹ سال دشمن هرگز دست از دشمنی اش برنداشت.

دادستان کل کشور با بیان اینکه خط اعتراض به حق مردم را باید از خط توطئه دشمن جدا کرد گفت: اینکه اولین وظیفه و مسولیت رئیس جمهور یک کشوری همچون آمریکا این است که صبح که از خواب برمی خیزد توتیت می کند و به اغتشاشگران خط می دهد نشانگر این است که در پشت پرده چه می گذرد. آن آقایی که پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران را پایین کشید یک نوجوان ۱۵، ۱۶ ساله بود که برای اینکار فردی به او گفته بود به تو فلان مبلغ می‌دهم که پرچم را پایین بیاوری، در اینجا این نوجوان به خاطر اندک پولی فریب می‌خورد.

حجت الاسلام منتظری همچنین در ادامه گفت: در مسئله بارش برف شاهد ضعف مدیریتی بودیم، دستگاه قضایی از بعد عهده دار بودن حقوق عامه و دفاع از این حقوق ورود پیدا می‌کند، شب گذشته وقتی خبر شنیدم در فرودگاه امام خمینی(ره) عده‌ای از مسافرین داخلی و خارجی تحت شرایط بدی قرار گرفتند با معاون مربوطه تماس گرفتم شبانه به آنجا برود و موضوع را پیگیری کند.

Share