مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی:

خطر همچنان در کمین ملوان است | پرواز قوی سپید با کمک همگان میسر می‌شود

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی با اشاره به اینکه خطر جریمه های فیفا همچنان در کمین ملوانان است گفت: ملوانان در برهه زمانی حساسی قرار دارند که برای ادامه مسیر، نیازمند کمک و عزم جدی همه مسئولان شهری و استانی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، مهران نصیری اظهار کرد: در حال حاضر ملوانان محکوم به پرداخت حدود ۱۳ میلیارد ریال مطالبات بازیکنان خارجی هستند.

وی افزود: با وجود وضعیت بد مالی باشگاه و از آنجایی که باشگاه در پرداخت هزینه های جاری خود وامانده، نیازمند عزم جدی برای حمایت همه جانبه از قوهای سپید هستیم .
نصیری با اشاره به پرداخت بخشی از مطالبات زوران زلاتکوفسکی افزود: متاسفانه تا دو روز آینده باشگاه ملوان براساس توافق انجام شده با بازیکن سابق مقدونیه ای خویش، باید ۱۱۳ هزار و ۵۰۰ دلار به این بازیکن پرداخت کند.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در خصوص شکایت دراگان اسکوچیچ سرمربی اسبق اهل کرواسی این تیم گفت: دراگان اسکوچیچ با عقد قرارداد یکصد و ۲۰ هزار دلاری با باشگاه ملوان به خدمت گرفته شد و از آنجایی که با وجود کسب نتایج مطلوب ، بدون دریافت مبالغ قرارداد خود از تیم کنار گذاشته شد، از باشگاه ملوان به فیفا شکایت کرد.

وی ادامه داد: محکومیت ۶۰ هزار دلاری باشگاه ملوان در خصوص پرداخت مطالبات اسکوچیچ از سوی فدراسیون فوتبال به صورت تلفنی به باشگاه ابلاغ شده ولی هنوز حکم و نامه رسمی آن به دست ما نرسیده است.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی به محکومیت دیگر باشگاه در خصوص پرداخت مطالبات سرگئی پاشنکو دروازه بان اسبق اهل کشور مولداوی تیم فوتبال ملوان اشاره و اظهار کرد: بیش از ۷۸ هزار دلار از مطالبات پاشنکو باقی مانده و رای محکومیت باشگاه از سوی فیفا در مورد این بازیکن نیز صادر شده است.

نصیری افزود: از آن جایی که پاشنکو نسبت به مردم انزلی و تیم ملوان علاقه زیادی دارد در تماس تلفنی با وی، پیشنهاد مذاکره با مسئولان باشگاه را قبول کرده و بر این اساس می بایست بخشی از مطالبات این بازیکن به وی پرداخت شده و مابقی آن به صورت اقساط پرداخت شود.

وی با انتقاد از عملکرد نامطلوب مدیران و مسئولان سابق باشگاه ملوان بندرانزلی تاکید کرد: متاسفانه در ادوار گذشته هرکدام از مالکان و مدیران باشگاه تعهداتی را برای ملوان ایجاد کرده و ملوان را با کوله باری از بدهی در نیمه راه رها کرده و امروز ما باید جوابگوی مشکلاتی باشیم که دیگران مسئولش بودند.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی افزود: صادقانه باید بگویم ملوان تنهاست ولی انصافا نماینده مردم انزلی بیش از توان خود مایه گذاشته و به تیم کمک کرده و شورای شهر هم می تواند بخشی از بودجه فرهنگی خود را به این تیم مردمی اختصاص دهد.

نصیری با بیان اینکه در صورت عدم وصل شدن ملوان به ارگانی دولتی یا نیمه دولتی محکوم به فنا هستیم تاکید کرد: ملوان برای بقا نیاز به حمایت همگان در عمل دارد و برای کمک همه جانبه به ملوان ، باید انزلی یکصدا شود.

وی با تشکر از کمک های همه جانبه نیروی دریایی گفت: اگر چه کمک مالی در توان نیروی دریایی نیست اما از سوی دیگر با در اختیار گذاشتن زمین تمرین، وسیله ایاب و ذهاب و خدمات دیگر همواره کمک حال ملوانان بوده و هست.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از سقوط از لیگ برتر پانزدهم به لیگ دسته یک فوتبال کشور و عدم صعود مجدد به لیگ برتر هفدهم در فصل گذشته دومسن سال حضور متوالی خود در جام آزادگان را تجربه می کند و در حال حاضر از ۲۰ بازی انجام شده در این لیگ، با هفت پیروزی، ۹ تساوی و چهار شکست و با مجموع ۳۰ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی جام آزادگان قرار دارد.

Share