قابل توجه شهروندان گیلانی؛

خدمات ۱۲۲ و شماره ۱۵۲۲ آبفای گیلان برای انجام چه کارهایی است؟

اگر در خیابان و کوچه با هر گونه حادثه ای در زمینه آب و فاضلاب مواجه شدید، با شماره “۱۲۲” تماس بگیرید، سپس با شماره گیری عدد «۱»، حادثه را با ذکر نشانی دقیق اعلام نمایید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روابط عمومی امور آب و فاضلاب آبفای گیلان با صدور اطلاعیه‌ای خدمات شماره ۱۲۲ و ۱۵۲۲ آبفا را تشریح کرد.

شهروندان گیلانی آیا از خدمات ۱۲۲ اطلاع دارید؟

اگر در خیابان و کوچه با هر گونه حادثه ای در زمینه آب و فاضلاب مانند: شکستگی و نشتی لوله آب، بالازدن فاضلاب، لقی و سرقت دریچه فاضلاب، و همچنین ترکیدگی کنتور، نشتی و گرفتگی کنتور، خرابی شیر فلکه و مواردی همچون کدورت آب مواجه شدید، با شماره “۱۲۲” تماس بگیرید، سپس با شماره گیری عدد «۱»، حادثه را با ذکر نشانی دقیق اعلام نمایید.

پرسنل آبفای گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده اند تا در اسرع وقت به رفع حوادث اعلام شده، اقدام نمایند.

آیا می دانید برای خرید انشعاب آب و فاضلاب دیگر نیازی به مراجعه حضوری به ادارات آب و فاضلاب در سطح استان نیست؟ در هر زمان از شبانه روز با شماره گیری “١٢٢” بصورت غیرحضوری انشعاب خود را خریداری نمایید.

۱۵۲۲ چه شماره ای است؟

۱۵۲۲ شماره ای برای پرداخت قبوض آب از طریق گوشی همراه، اهداء جوایز ارزشمند به مشترکین خوش حساب، ثبت شماره همراه مشترکین خوش حساب برای قرعه کشی روزانه می باشد.

با شماره گیری ۱۵۲۲ و پرداخت قبض آب از طریق تلفن همراهتان در فهرست مشترکین خوش حساب آب و فاضلاب استان گیلان قرار بگیرید و از جوایز ارزشمند قرعه کشی روزانه این مشارکت بهره مند شوید.

Share