حذف تنها کاراته کار گیلانی حاضر در لیگ جهانی

اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۱۸ در کشور فرانسه آغاز و سارا بهمنیار تنها نماینده استان گیلان در این مسابقات حذف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، مسئول روابط عمومی هیات کاراته استان گیلان در این خصوص اظهار کرد: سارا بهمنیار کاراته کار ملی پوش گیلانی در وزن ۵۰- کیلوگرم در این دوره از رقابت ها حضور داشت و در دور اول این مسابقات، به مصاف ورزشکاری از کشور شیلی رفت.
وی ادامه داد: بهمنیار در این دیدار با نتیجه ۲ بر یک مغلوب گابریلا برونا از کشور شیلی دارنده رنکینگ نهم جهانی این وزن شد و با شکست این کاراته کار در دور دوم برابر حریفی از کشور مصر، فرصت مجدد را کسب نکرد و از گردونه رقابت های جهانی کنار رفت.
مسئول روابط عمومی هیات کاراته گیلان اضافه کرد: به غیر از بهمنیار به عنوان کاراته کار، مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به عنوان عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته و جواد سلیمی دیگر گیلانی به عنوان عضو شورای داوری فدراسیون جهانی کاراته در این مسابقات حضور دارند.
مرحله اول لیگ جهانی کاراته وان از روز گذشته (جمعه) آغاز شده و ۷۵۶ کاراته کار از ۸۱ کشور در شهر پاریس فرانسه در دو بخش بانوان و آقایان و در وزن های مختلف با هم رقابت می کنند.

Share