نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

حاضرم لباس روحانیتم را زمین بگذارم | برای برخی مدیران کلاس مکارم اخلاقی برگزار شود

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مدیران در حال فاصله گرفتن از مکارم اخلاقی هستند و این را در نحوه برخورد آنان با ارباب رجوع و در مکاتبات آن‌ها می‌توان دید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی افتخاری در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان گیلان در رشت اظهار داشت: پدافند غیرعامل به این معناست که هر فردی در زمان بحران بتواند از خود و شهرش دفاع کند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ارائه نکات آموزشی مهم‌ترین بخش در حوزه پدافند غیرعامل است تصریح کرد: دشمنان ما قدرتمند نیستند و این سهل‌انگاری ما در برخی موارد است که سبب موفقیت آنان می‌شود.

افتخاری با بیان اینکه لازم است تا برای برخی مدیران استانی و شهرستانی گیلان کلاس مکارم اخلاقی برگزار شود ابراز داشت: برخی مدیران در حال فاصله گرفتن از مکارم اخلاقی هستند و این را در نحوه برخورد آنان با ارباب رجوع و در مکاتبات آن‌ها می‌توان دید.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه اعتبارات استانی باید به‌طور عادلانه در میان شهرستان‌ها تقسیم شود خاطرنشان کرد: من حاضرم برای احقاق حق مردم حوزه انتخابیه‌ام لباس روحانیتم را هم زمین بگذارم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با تاکید بر اینکه پیشرفت شهرستان‌ها به‌معنای پیشرفت استان است تصریح کرد: اجرای پروژه “سد لاسک” شفت و راه‌اندازی مسیر شفت به زنجان فقط سبب توسعه شفت نمی‌شود بلکه استان را به توسعه می‌رساند.

افتخاری ضمن درخواست از استاندار گیلان برای رسیدگی به مشکلات سرمایه‌گذاران اظهار داشت: از استاندار گیلان می‌خواهم فرصتی را فراهم کند تا هر فرماندار ۵ سرمایه‌گذار را به او معرفی کنند تا مشکلاتشان برطرف شود.

 

Share